حضور پسر حمید نوری در جلسه سخنگوی قوه قضائیه/ هزار روز است که پدرم در انفرادی به سر می برد

کدخبر: ۵۱۵۳۳۴
پسر حمید نوری با حضور جلسه سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پدرش در زندان سوئد را تشریح کرد.
حضور پسر حمید نوری در جلسه سخنگوی قوه قضائیه/  هزار روز است که پدرم در انفرادی به سر می برد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مجید نوری پسر حمید نوری در جلسه سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران حضور یافت.

مسعود ستایشی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با پرونده حمید نوری گفت: متاسفیم وضعیت ایشان را در سوئد شاهد هستیم که کماکان ادامه دارد. نوری در سخت‌ترین شرایط نگهداری می‌شود و از دسترسی‌های اولیه محروم است.

وی افزود: از تماس با خانواده محروم شده و هیچ ارتباطی با خانواده ندارد. در فرصتی که برای تجدیدنظرخواهی مقرر شده متن فارسی را علیرغم حضور مترجم به وی ندادند.

سخنگوی قوه قضائیه خطاب به پسر حمید نوری گفت: به شما قول می‌دهیم که اقدامات لازم را در خصوص پرونده حمید نوری انجام می‌دهیم. رأی شهودی بر اساس شهادت یک سری افراد مسئله‌دار بوده است. نگاه ما استیفای حقوق این شهروند است.

وی با بیان اینکه این پرونده دارای ایراداتی است، گفت: انشالله بتوانیم در دادگاه تجدیدنظر با تمسک به مسائل حقوقی، بی گناهی را نجات دهیم. صلاحیت دادگاه را قبول نداشته و به رأی اعتراض می‌کنیم.

در ادامه، مجید نوری پسر حمید نوری در خصوص پرونده پدرش گفت: با پلیس سوئد صحبت کردیم. همه این افراد و کسانی که در دادگاه بودند می‌گویند که متاسفیم از باب اقداماتی که در رابطه با پدرتان رخ داده است.

وی افزود: هزار روز است که پدرم انفرادی است و حتی برای دادن یک لیوان از دریچه‌ای کوچک اقدام می‌کنند. ۴۰ روز تا تجدید نظر باقی مانده اما هنوز حکم را نخوانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید