شماره جدید کاغذ سیاست منتشر شد

کدخبر: ۵۱۵۷۶۵
محمدرضا باهنر هم در گفت و گویی ضرورت کلید خوردن اصلاحات اساسی در ایران را یادآوری کرده و از میسر بودن همکاری و همفکری بین جریان های سیاسی مختلف بر سر مسایل کلان و ملی گفته است.

به گزارش اقتصادنیوز، شماره جدید مجله کاغذ سیاست به مدیر مسئولی روح الله خدیشی و سردبیری جواد دلیری منتشر شد. سوژه محوری این شماره، آینده ایران و مخاطرات پیش رو است.

محمد فاضلی و کیومرث اشتریان در میزگردی چگونگی رقم خوردن و برنامه ریزی های معطوف به آینده را با تمرکز بیشتر بر سند چشم انداز 20 ساله بررسی کرده اند.

سپهرقاضی نوری، تقی آزاد ارمکی، انوش نوری اسفندیاری، میرطاهر موسوی و محمد خوش چهره نسبت به آسیب های پیش رو در حوزه های مختلف ژئوپلتیک ایران، فساد، آب،سرمایه اجتماعی و صندوق های بازنشستگی هشدار داده اند.

 رحمان قهرمانپور هم در گفت و گویی وضعیت  پیش روی منطقه خاورمیانه و فرصت ها و چالش های ایران را مرور کرده است.

محمدرضا باهنر هم در گفت و گویی ضرورت کلید خوردن اصلاحات اساسی در ایران را یادآوری کرده و از میسر بودن همکاری و همفکری بین جریان های سیاسی مختلف بر سر مسایل کلان و ملی گفته است.

کاغذ سیاست در گزارشی نگاهی داشته به آغاز به کار متفاوت حسن روحانی در دولت یازدهم و سید ابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم که بر اساس این گزارش و طبق نظرسنجی های موجود مردم نسبت به تغییر و اصلاح اوضاع امیدواری بیشتری در دولت روحانی داشتند.

« یکدستی، آبی برای سفره های مردم گرم نکرد» هم عنوان تیتر گزارش دیگری در کاغذ سیاست است که به ارزیابی عملکرد اصول گرایان در مجلس و دولت پرداخته و تاکید کرده که « زور مشکلات از توانمندی اصول گرایان بیشتر بود.»

« من ترانه 40 سال دارم»، « بازگشت فرمانده محسن»، « پوتین در لباس تزار مدرن» و « زلنسکی، دلقک یا قهرمان» عنوان گزارش شخصیت هایی است در بخش چهره ها درباره ترانه علی دوستی، محسن رضایی، رئیس جمهوری روسیه و رئیس جمهوری اوکراین.

شماره جدید کاغذ سیاست در 120 صفحه و با قیمت 50 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.  09053740189 شماره تماس برای سفارش مجله است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید