احتمال افشاگری جدید علیه ترامپ!

کدخبر: ۵۱۵۹۰۰
اقتصادنیوز: چالش‌ها درباره حمله به عمارت دونالد ترامپ ادامه دارد.
احتمال افشاگری جدید علیه ترامپ!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس یک قاضی آمریکایی گفت که تمایل دارد برخی از شواهد ارائه شده توسط وزارت دادگستری برای توجیه بازرسی از عمارت رئیس جمهور سابق این کشور را منتشر کند.

 

 بعد از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای و اظهارات منابع غیررسمی درباره دلیل اصلی ورود مأموران اف‌بی‌آی به عمارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، اکنون گفته می‌شود که احتمال انتشار رسمی مدارک توجیه‌کننده این تفتیش وجود دارد.

یک قاضی آمریکایی شامگاه پنجشنبه گفت که تمایل دارد برخی از شواهد ارائه شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده برای توجیه بازرسی هفته گذشته از عمارت ترامپ در ایالت فلوریدا را منتشر کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، باوجود مخالفت‌های وزارت دادگستری، «بروس راینهارت» قاضی آمریکایی با اشاره به اظهارنامه قانونی که شواهدی را به‌عنوان دلیل تفتیش عمارت «مار-ئه-لاگو» بیان می‌کند، گفت که معتقد است «بخش‌هایی از این سوگندنامه وجود دارد که می‌تواند علنی شود».

احتمال انتشار رسمی دلایل تفتیش عمارت ترامپ توسط اف‌بی‌آی

 

راینهارت به وزارت دادگستری آمریکا دستور داد تا نسخه اصلاح‌شده سوگندنامه را تا ظهر پنجشنبه به دادگاه ارائه کند، اما اظهار داشت که اگر دادستان‌ها با نسخه پیشنهادی او موافقت نکنند، به وزارت دادگستری این فرصت داده می‌شود که تجدید نظر کند.

به نوشته رویترز، وزارت دادگستری با انتشار مدارک توجیه‌کننده تفتیش از عمارت ترامپ مخالف است.

«جِی برات» رئیس بخش ضد جاسوسی و کنترل صادرات این وزارتخانه به قاضی مذکور گفت که انتشار سوگندنامه به نفع عمومی نیست زیرا می‌تواند به تحقیقات در حال انجام آسیب برساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید