پیش بینی قیمت دلار امروز 26 مرداد

فنر قیمت دلار در می رود؟ /تاکتیک صبر در بازار دلار

کدخبر: ۵۱۵۵۳۴
به نظر می رسد در شرایط فعلی که گمانه زنی ها در مورد پاسخ ایران در مورد برجام داغ شده معامله گران ارزی ترجیج می دهند از تاکتیک صبراستفاده کنند. دیشب در معاملات پشت خطی قیمت دلار افت کرد.
فنر قیمت دلار در می رود؟ /تاکتیک صبر در بازار دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز گذشته رشد کرد اما نتوانست از مرز مقاومتی عبور کند.

تاکتیک صبر در بازار دلار

 به نظر می رسد در شرایط فعلی که گمانه زنی ها در مورد پاسخ  ایران در مورد برجام داغ شده معامله گران ارزی ترجیج می دهند از تاکتیک صبر استفاده کنند. دیشب در معاملات پشت خطی قیمت دلار افت کرد.

ند پرایس ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تازه ترین اظهارات خود درباره برجام گفته موضوعات بزرگ درباره برجام تا حد زیادی حل شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ایران هم گفته طبق مباحث مطرح شده، در مذاکرات هسته‌ای، طرف مقابل بر اساس منطق جمهوری اسلامی، اصل دو موضوع راستی آزمایی رفع تحریم ها و ارائه تضمین را پذیرفته است. همچنین حل و فصل مسائل باقیمانده پادمان بین ایران و آژانس از مطالبات جدی ایران در مذاکرات است و طرف اروپایی برای آن پیشنهادهایی را ارائه داده است.

فنر قیمت دلار در خواهد رفت؟ 

با این حال عده ای از معامله گران معتقد هستند که موضوع برجام به این زودی ها حل نخواهد شد و فنر قیمت دلار در صورت به نتیجه نرسیدن پاسخ های برجامی در خواهد رفت و اسکناس  آمریکایی بار دیگر بر مدار صعود قرار خواهد  گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید