جلوی ضررهای هنگفت به کشور گرفته شود!

هشدار جمهوری اسلامی به دولت رئیسی /دست های پشت پرده نمی گذارد در باره برجام تصمیم بگیرید

کدخبر: ۵۲۱۸۱۶
این روزها بن‌بست در مذاکرات برجام با استقبال و خوشحالی برخی طیف‌های داخلی و خارجی مواجه شده که بازتاب آن در رسانه‌ها بروز دارد.
هشدار جمهوری اسلامی به دولت رئیسی /دست های پشت پرده نمی گذارد در باره برجام تصمیم بگیرید

به گزارش اقتصادنیوز ، در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی آمده است؛

استقبال بی‌سابقه نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی از توقف مذاکرات هسته‌ای و صدور بیانیه توسط تروئیکای اروپایی و مخالفت مخالفین داخلی برجام که عملاً از ادامه فشار بر ملت ایران و تداوم تحریم‌ها حمایت می‌کنند، به هم گره خورد و دو لبه تیغ این قیچی را به نمایش گذاشت؛ هرچند که در طرف مقابل، ملت و دولت سیزدهم خواستار فرجام یافتن برجام و امضای توافق هستند.

اکنون کاملاً روشن شده که چه دست‌هایی در پشت ‌پرده در مسیر دستیابی به توافق جامع و منصفانه کارشکنی می‌کنند و مانع برطرف شدن تحریم‌های ظالمانه هستند.

شرایط کنونی هم به گونه‌ای است که برخی اعضای دولت سیزدهم نیز که قبل از تشکیل دولت، به لحاظ مواضع جناحی از مخالفان برجام به شمار می‌آمدند، اکنون به دلیل واقعیتهای ملموس ناشی از فشار تحریم‌ها بر سازوکار اجرایی کشور، موافق دستیابی به توافق و خروج از وضعیت فعلی هستند ولی متأسفانه فشارهای محیطی و کارشکنی‌های داخلی که اقلیتی هم بیشتر نیستند، مجموعه دولت را از تصمیم‌گیری قاطع و شجاعانه باز داشته است.

به هر حال آنچه مسلم است این است که دیر یا زود، این دیوار بلند تحریم هم مثل سایر دیوارها فرو خواهد ریخت ولی انتظار می‌رود جلوی ضررهای هنگفت به کشور، هرچه زودتر گرفته شود و این گره‌ را که بعضی‌ها سعی دارند آنرا به گره کور تبدیل کنند، بزودی از موضع قدرت و درایت توسط دولت سیزدهم گشوده شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید