پرونده میترا استاد باز شد

دفاع کیهان از گشت ارشاد در ماجرای فوت مهسا امینی /اگر فردی بخاطر فرار مالیاتی فراخوانده شده و بعد سکته کند باید قانون مالیات لغو شود؟

کدخبر: ۵۲۲۲۳۳
روزنامه کیهان، پرداختن به حادثه تلخ فوت مهسا امینی از سوی چهره های سیاسی را عقده گشایی و فرصت طلبی خواند.
دفاع کیهان از گشت ارشاد در ماجرای فوت مهسا امینی /اگر فردی بخاطر فرار مالیاتی فراخوانده شده و بعد سکته کند باید قانون مالیات لغو شود؟

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه کیهان در واکنش به فوت مهسا امینی در زمانی که در بازداشت گشت ارشاد بود، نوشت: آیا اشک و ناله امروز گروهی که زمان زیادی از دفاع آنها از شهردار هم حزبیشان در ماجرای قتل «میترا استاد» نمی‌گذرد برای مهسا امینی را می‌توان تحت عنوان حمایت و دفاع از حقوق زنان و دختران پذیرفت؟

کسانی که انواع تهمت و نسبت ناروا را به زن بی‌دفاعی که به دست همسرش در حمام به گلوله بسته شد زدند تا همفکر و هم حزبیشان را تبرئه کنند اساساً صلاحیت دفاع و ریختن اشک تمساح برای حقوق زنان را دارند؟

عده‌ای هم که فریب این دروغ پردازی‌ها و شایعه‌سازی‌های این چند روز را خورده‌اند باید از خود بپرسند تا کی می‌خواهند ذهن و روح خود را تسلیم دروغ پردازی‌های شبکه‌های معاند و پادوهای داخلی آنها کنند؟

از طرفی عده‌ای تلاش می‌کنند با بهره‌برداری از حادثه تلخ و ناگوار فوت «مهسا امینی» مقابله با بدپوششی و عمل کردن پلیس به وظیفه قانونی خود در برخورد با هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن قانون را ناموجه جلوه دهند. این تحلیل‌ها می‌تواند سرآغاز بی‌قانونی و هرج و مرج در جامعه شود چرا که در همه تخلفات کوچک و بزرگ دیگر هم ممکن است فردی با سابقه بیماری زمینه‌ای یا حتی غیر آن دچار موارد مشابه شود.

 اگر مثلاً فردی برای توضیح درخصوص فرار مالیاتی به اداره مالیات فراخوانده شود و حین مراجعه به این محل دچار عارضه قلبی شود باید قانون مالیات را لغو کرد؟!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید