بیانیه جامعه المصطفی در پی حادثه تروریستی در کابل

کدخبر: ۵۲۴۸۸۰
اقتصادنیوز: جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی روز جمعه به مرکز برگزاری آزمون کنکور آزمایشی در کابل را محکوم کرد.
بیانیه جامعه المصطفی در پی حادثه تروریستی در کابل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی روز گذشته در افغانستان را محکوم کرد.

واکنش ایران به حادثه تروریستی در کابل

 

روابط عمومی جامعه المصطفی العالمیه، در این بیانیه آمده‌است: خبر حمله تروریستی روز جمعه به مرکز برگزاری آزمون کنکور آزمایشی در کابل، که به کشته و مجروح شدن ده‌ها تن انجامید، قلب هر انسان آزاده‌ای را جریحه‌دار می‌نماید.

بیانیه حاکیست:‌ وقوع چنین جنایت‌های کوری که با هیچ یک از اصول اسلامی و اخلاقی سازگاری ندارد، تنها با هدف برافروختن آتش اختلاف‌های قومی و مذهبی در این کشور ستم‌دیده و از سوی گروه‌های تروریست‌ وابسته به جبهه صهیونیزم و ارتجاع سرچشمه می‌گیرد.قطعا با هوشیاری ملت مظلوم افغانستان، تروریست‌های تکفیری در دست یافتن به اهداف شوم خود جهت راه‌اندازی جنگ مذهبی و قومی در افغانستان شکست خورده و دشمنان اسلام هرگز مجال تحقق توطئه‌های پلید خود در افغانستان را نخواهند یافت.

بیانیه ادامه یافته است: جامعه المصطفی العالمیه ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، از حاکمان افغانستان می‌خواهد عاملان این جنایات را شناسایی و مجازات نموده و بیش از این اجازه ندهند ملت رنج دیده افغانستان، قربانی جنایات گروه‌های تروریستی شوند.

به گزارش ایرنا، صبح روز گذشته(جمعه) تعدادی از دختران و پسران نوجوان و جوان افغانستان با شوق و ذوق فراوان و امید به ادامه تحصیل با وجود شرایط اسفناک در این کشور جنگ زده، در جلسه کنکور آزمایشی در کابل حضور یافتند اما به‌جای مرکب، برگه های امتحانی را با خون خود نوشتند و قربانی ترور شدند.

دراین حادثه تروریستی ۳۵ نفر جان خود را از دست دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک