حمله نظامی فلسطینی‌ها به نظامیان اسرائیل در نابلس

کدخبر: ۵۲۵۲۶۸
اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند در حمله فلسطینی‌ها به یک گروه نظامی رژیم اشغالگر در نزدیکی شهرک «ایتمار» در نابلس یک نظامی اشغالگر مجروح شد.
حمله نظامی فلسطینی‌ها به نظامیان اسرائیل در نابلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری فلسطینی شهاب امروز اعلام کرد که چند فلسطینی با انجام عملیات مقاومتی جدید محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک «ایتمار» در جنوب شرق نابلس را برای دومین بار طی دو روز متوالی هدف قرار دادند و به سمت آنها تیراندازی کردند.
خبرگزاری شهاب اعلام کرد که این محل عصر یکشنبه نیز توسط نیروهای مقاومت هدف تیراندازی قرار گرفته بود.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه گزارش دادند که در حمله فلسطینی‌ها به یک گروه نظامی رژیم اشغالگر در نزدیکی شهرک «ایتمار» در نابلس یک نظامی اشغالگر مجروح شد.
این رسانه‌ها از حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی در سه منطقه در نزدیکی نابلس در عصر امروز خبر دادند.
برپایه این گزارش، در یکی از این حملات خودروی "یوسی دغان"، رئیس شورای شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری هدف قرار گرفته و در این حمله یک نظامی صهیونیست مجروح شده است.
شرایط این روزهای سرزمین های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه شده و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای که شده پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می دهند و همین امر شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب رقم زده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید