یک امام جمعه به سیم آخر زد/ مصلحت بدانیم بسیج بیست میلیونی را بر سرتان فرود می آوریم!

کدخبر: ۵۲۶۱۲۴
​اقتصادنیوز: امام جمعه شهرستان مینودشت گلستان گفت: بدانید نیروهای انتظامی تنها نیستند وقتی مصلحت دیدیم سیل خروشان بسیج بیست میلیونی بر سرتان فرود خواهد آمد.
 یک امام جمعه به سیم آخر زد/ مصلحت بدانیم بسیج بیست میلیونی را بر سرتان فرود می آوریم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کشیری امروز در مراسم مشترک نیروهای مسلح شهرستان مینودشت که در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان و با حضور امامان جمعه مینودشت و کوهسارات، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: هفته گرامیداشت فراجا به نوعی هفته گرامیداشت رشادت و فداکاری نیروهای پلیس برای مردم و جامعه است.

فوری/ آنتن اخبار صداوسیما هک شد

داوری: رئیسی استعفا دهد

در اکوایران ببینید : چرا التهاب موجود جامعه ایرانی را باید جدی گرفت؟

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای فرماندهی انتظامی باید به عنوان افرادی که جان خود را برای استقرار نظم و امنیت در جامعه به خطر انداخته اند گرامی داشته شود، افزود: مردم باید بدانند که نیروهای خدوم و پرتلاش انتظامی در چه صحنه های دشوار و خطیری برای حراست از کیان نظام و انقلاب به میدان آمده و جان فشانی کرده اند.

امام جمعه شهرستان مینودشت با تقدیر از دستاوردها و خدمات این نیروهای خدوم و مقتدر انتظامی، خاطرنشان کرد: تردیدی نداشته باشید که مردم ما قدردان زحمات شما هستند و اهانت و جسارت بر شما و مقدسات را بر نمی‌تابند.

کشیری با اشاره به اینکه فراجا با تقدیم 13 هزار شهید، فداکاری و ولایت‌مداری خود را ثابت کرده است، ادامه داد: امروز پلیس در خط مقدم امنیت کشور قرار دارد و بر همگان لازم است از این ظرفیت بزرگ نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی کنند.

وی خطاب به کسانی که با فریب خوردن توسط دشمن صف خود را از آشوبگران جدا نکردند، گفت: شما و اربابانتان می‌دانید که ما با شما مدارا می‌کنیم چون هم‌وطن ما هستید ولی بدانید نیروهای انتظامی تنها نیستند وقتی مصلحت دیدیم سیل خروشان بسیج بیست میلیونی بر سرتان فرود خواهد آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید