حسن نوروزی:

آقای ضرغامی! خود را چهره انقلابی معرفی نکن/ نام پایگاه خبری میراث آریا را تغییر بده، ما را به یاد آریامهر می اندازد

کدخبر: ۵۲۷۰۴۹
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی گفت: آقای وزیر شما باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشید منتها اگر نمی‌خواهید امر به معروف و نهی از منکر را ببینید ذهن خود را تغییر داده و خود را چهره انقلابی معرفی نکنید.
آقای ضرغامی! خود را چهره انقلابی معرفی نکن/  نام پایگاه خبری میراث آریا را تغییر بده، ما را به یاد آریامهر می اندازد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با  تبریک هفته وحدت گفت: با وجود تلاش دشمن برای اختلاف‌افکنی بین مردم، ملت ایران یکپارچگی خود را ثابت کرد که برگزاری نشست‌های وحدتی بین علمای شیعه و سنی در گیلان، گنبد و کردستان و همه جای ایران بیانگر عشق آنها به وحدت اسلامی است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مظلوم نیروهای انتظامی و بسیجی گفت: آنها جان خود را فدای امنیت کشور کردند و با خون پاک خود توانستند رگه ها و شائبه های تفرقه را از چهره ایران اسلامی بزدایند.

 نوروزی همچنین درباره سایت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: نام پایگاه خبری میراث آریا به پایگاه خبری ایران اسلامی تغییر کند چون این نام ما را به یاد آریامهر می اندازد.

وی به اظهارات وزیر میراث مبنی بر اینکه «مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟» اشاره و اظهار کرد: آقای وزیر شما یکی از شخصیت های برجسته هستید؛ باید بدانید که اصل ۸ قانون اساسی درباره امر به معروف و نهی از منکر است پس شما باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشید؛ منتها اگر نمی خواهید امر به معروف و نهی از منکر را ببینید ذهن خود را تغییر داده و خود را چهره انقلابی معرفی نکنید.

نوروزی در پایان تذکری به وزیر آموزش و پرورش بر لزوم رسمی شدن معلمان غیرانتفاعی ایثارگر تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید