علم الهدی: لزوم توجه به آموزش‌های عقیدتی به سربازان وظیفه

کدخبر: ۵۲۷۱۶۸
اقتصادنیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید علاوه بر آموزش فنون و علوم نظامی به جوانان دوره خدمت، شرایطی را ایجاد کرد که روحانیون و مبلغان سازمان عقیدتی سیاسی هم با آحاد مختلف سربازان، ارتباط نزدیک و بی‌واسطه برقرار کنند.
علم الهدی: لزوم توجه به آموزش‌های عقیدتی به سربازان وظیفه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان بلندپایه و مسئولان عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا اظهار کرد: جهاد مخلصانه در راه دین خدا، مبنای ایدئولوژیک نظام اسلامی است و این مبنا در همه ارکان و شئون مختلف نظام هم تجلی یافته است.

علم‌الهدی: با فضای مجازی می‌خواهند میان ملت و ولایت فاصله بیندازند

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی افزود: در این میان، ارتش به‌عنوان ستون استوار نیروهای مسلح، جمعیت عظیمی از سربازان و افسران را در خود جای داده و به معنای حقیقی کلمه مصداق یک جامعه دینی کوچک است که در آن همه افراد، زندگی روزانه و اوقات صبح و شب خود را وقف خدمت به دین خدا و مردم کرده‎اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جوانانی که با اراده و اختیار، به دنبال خدمت در بدنه ارتش هستند، امتداد نسل همان مجاهدانی هستند که داوطلبانه حضور در خط مقدم جبهه‌ها را انتخاب می‌کردند تا در نوک پیکان رزمندگان اسلام علیه جبهه کفر و استکبار قرار داشته باشند. در این شرایط، باید در نظر داشت که تزکیه از آموزش بااهمیت‌تر است و باید علاوه بر آموزش فنون و علوم نظامی به جوانان دوره خدمت، شرایطی را ایجاد کرد که روحانیون و مبلغان سازمان عقیدتی سیاسی هم با آحاد مختلف سربازان، ارتباط نزدیک و بی‌واسطه برقرار کنند.

در این دیدار ارشد نظامی آجا در منطقه شمال شرق هم ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت امنیت در مرزها و اقتدار دشمن‌شکن نیروهای مسلح استان در برخورد با فتنه‌ها گوناگون تأکید کرد: ١٢٠ روحانی مبلغ در عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق مشغول به تبلیغ هستند و به موازات آموزش‌های نظامی، تعالیم بصیرتی هم به پرسنل کادر و وظیفه ارائه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید