امام جمعه موقت تبریز:

می‌خواستند از زن دفاع کنند ولی خودشان در اردوگاه اشرف، زنان را عقیم کردند

کدخبر: ۵۲۷۴۵۰
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تبریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اغتشاشات اخیر گفت: امروز اغتشاشات خوابیده است و دقیقا روز رسوایی افرادی است که می‌خواستند پرچم انقلاب را بخوابانند.
می‌خواستند از زن دفاع کنند ولی خودشان در اردوگاه اشرف، زنان را عقیم کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن‌تن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در کنگره شهدای ورزشکار گفت: ایشان تاکید کردند که امروز محیط عمومی ورزش متاثر از حضور شهدا است. شهید ابراهیم هادی هم یک قهرمان بزرگی است که پهلوانان او را الگوی خود قرار داده‌اند. 

وی افزود: ورزش هر چقدر به سمت و سوی تعالی برود، منجر به تربیت پهلوانان می‌شود و شهدای ورزشکار نیز جزو این موارد است و یا قهرمانان محجبه که نشان دادند حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات اخیر، ادامه داد: امروز اغتشاشات خوابیده است و دقیقا روز رسوایی افرادی است که می‌خواستند پرچم انقلاب را بخوابانند. بسیار جالب است که مثلا می‌خواستند از زن دفاع کنند ولی خودشان در اردوگاه اشرف، زنان را عقیم کردند. 

روشن‌ تن ادامه داد: امام صادق(ع) می‌فرمایند که اجازه ندهید اهل مکر فرزندانتان را از شما بگیرند. مقام معظم رهبری نیز فرمودند که نقش دشمن آشکار بود و تاریخ هم فراموش نخواهد کرد، پس برخی‌ها در زمین دشمن بازی نکنند. 

وی با بیان این‌که بر اساس گفته‌ی رهبر معظم انقلاب، نقشه دشمن یک طرح انفعالی ناشی‌گرانه است که خواستند از خود نشان دهند، با اشاره به بیتی از غزلیات حافظ، گفت: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود بر تفکیک و متفاوت بودن حکم افرادی که در اغتشاشات حاضر بودند تاکید داشتند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی و دستور تاسیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی عیار معنویت و اخلاق را در جامعه بالا برد و ایجاد سازمان عقیدتی و سیاسی در ارتش نیز گواه این موضوع است. 

وی با تاکید بر این‌که هرچه پیوند دانشگاه و صنعت بیشتر باشد، نفوذناپذیری کشور هم بیشتر می‌شود، گفت: اقتصاد نقطه تعیین کننده یک مملکت است و هر چقدر اقتصاد قوی باشد، بک کشور می‌تواند خود را بیشتر نشان دهد.

وی تاکید کرد: اسلام با ثروت مخالف نیست ولی با توزیع ناعادلانه منابع و ثروت مخالف است که عده‌ای سیر باشند و عده‌ای محروم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید