ضربه مهلک روسیه به ارتش اوکراین!

کدخبر: ۵۲۷۹۵۹
اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه از انهدام ۱۱ پهپاد اوکراینی در شبانه روز گذشته خبر داد.
ضربه مهلک روسیه به ارتش اوکراین!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از ریانووستی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در شبانه‌روز گذشته ۱۱ پهپاد ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.

این پهپادها در مناطق لوهانسک، زاپروژیا، دونتسک، خرسون، نیکولسکوئه، بلاگووشچنکا، سوخانوو، استاریتسا، چارینوئه، ماکسیم گورکی سرنگون شده‌اند. بنا بر این گزارش پدافند هوایی ارتش روسیه همچنین ۸ موشک هیمارس ارتش اوکراین را هم ساقط کرده است.

آژیر حمله هوایی در اوکراین به صدا درآمد

ساعاتی پیش هم رسانه‌های اوکراین اعلام کردند آژیر حمله هوایی در مناطق اودسا، نیکولایف و پولتاوا و همچنین برخی مناطق غرب اوکراین به صدا درآمده است. مقامات این مناطق از شهروندان خواسته‌اند تا در پناهگاه بمانند.

حمله موشکی به فرودگاه بلگورود روسیه/ 3 نفر زخمی شدند

وزارت دفاع روسیه درباره این حملات اعلام کرد سامانه‌های کنترل نظامی و تأسیسات انرژی اوکراین هدف حملات موشکی نیروهای مسلح روسیه قرار گرفتند؛ تمامی اهداف با دقت تمام منهدم شدند.

‌رسانه‌های اوکراینی دیروز نیز اعلام کردند که آژیر خطر در پایتخت اوکراین و تمام مناطق این کشور به صدا درآمده که از حمله موشکی دوباره روسیه به شهرهای اوکراین حکایت داشت.

ارتش روسیه بامداد دوشنبه گذشته حملات موشکی گسترده علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در مناطق گوناگون را آغاز کرد. این حملات موشکی دو روز پس از انفجار در پل کریمه آغاز شد. رئیس‌جمهور و مقامات ارشد روسیه اعلام کردند که دولت اوکراین «حمله تروریستی در پل کریمه» را طراحی و اجرا کرده است.

در حملات سه‌شنبه گذشته شهرهای «کی‌یف»، «اودسا»، «وینیتسا»، «ترنوپل»، «خملنیتسکی»، «دنپروپتروفسک» و «ژیتومیر» هدف حملات موشکی قرار گرفتند. بنا بر گزارش رسانه‌های اوکراینی بیش از ۱۰ موشک از دریای خزر به سمت شهرهای اوکراین شلیک شده بود.

کد خبر 5610195

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید