حمله موشکی به فرودگاه بلگورود روسیه/ 3 نفر زخمی شدند

کدخبر: ۵۲۷۹۲۷
ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از حمله موشکی به فرودگاه بلگورود روسیه در نزدیکی مرز اوکراین حکایت دارد. گزارش شده است که تاکنون ۳ نفر به دنبال این حمله زخمی شده‌اند.
حمله موشکی به فرودگاه بلگورود روسیه/ 3 نفر زخمی شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری راشا تودی با استناد به ویدئوهای انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی گزارش داد که روز یکشنبه به فرودگاه شهر بلگورود حمله شده است.

به نوشته این خبرگزاری، ویدئوهای تایید نشده در شبکه‌های اجتماعی نشان از خسارات وارده حمله موشکی به یکی از تاسیسات فرودگاه نامبرده است. مسئولین هنوز در مورد خود حمله اظهار نظری نکردند.

در این میان ویاچسلاو گلادکوف فرماندار استان بلگورود دست کم سه زخمی را بر اثر این حمله گزارش کرده است. به گفته این مقام، دو مرد روانه بیمارستان شدند و یک زن نیز در محل حادثه تحت درمان قرار گرفت.

از سوی دیگر، فعال شدن سامانه دفاع هوایی در بلگورود گزارش شده و خبرنگار ریانوستی در محل حادثه از وقوع ۱۶ انفجار خبر داده است.

شب گذشته نیز حادثه‌ای در منطقه بلگورود اتفاق افتاد که بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، در یک میدان تیر در نزدیکی اوکراین دو سرباز داوطلب به سوی دیگر نیروها تیراندازی کردند که در نتیجه آن ۱۱ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که تیراندازی در منطقه بلگورود در جنوب غربی روسیه که هم مرز با اوکراین است، رخ داده است. این دو داوطلب از یک کشور سابق شوروی سابق که نامش فاش نشده، در حین تمرین هدف به سوی دیگر سربازان شلیک کرده و سپس خود نیز کشته شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید