قول نمایندگان مجلس به سردار اشتری درباره خرید دوربین برای البسه پلیس

کدخبر: ۵۲۸۱۲۲
فرمانده فراجا از قول نمایندگان مجلس برای تامین اعتبار خرید دوربین برای البسه ماموران پلیس خبر داد.
قول نمایندگان مجلس به سردار اشتری درباره خرید دوربین برای البسه پلیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از نوزدهمین نمایشگاه ایپاس که صبح امروز در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره تامین اعتبار برای تهیه و نصب دوربین‌ روی البسه ماموران پلیس اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قول‌هایی برای تامین اعتبار خرید و نصب دوربین روی البسه را داده‌اند، البته همانطور که می‌دانید برخی از البسه ماموران ما نیز دوربین دارد.

فرمانده انتظامی کل کشور همچنین افزود:‌ ما به تجهیزات دیگری نیز نیاز داریم که نمایندگان مجلس باید در این خصوص به ما کمک کنند و خوشبختانه قول‌هایی هم در این خصوص به ما داده‌اند که ما امیدواریم اجرایی شود.

اشتری همچنین با اشاره به ضرورت هوشمندسازی پلیس و استفاده از تجهیزات به روز در مجموعه انتظامی گفت:‌ بحمدالله روند هوشمندسازی در مجموعه انتظامی آغاز شده و در سال‌های اخیر سرعت خوبی هم داشته است. ما معتقدیم که پلیس باید به دانش و تجهیزات روز مجهز باشد تا همواره چندین گام از مجرمان جلوتر باشیم. خوشبختانه در سال‌های اخیر پلیس به توفیقات خوبی هم دست پیدا کرده است و ما این روند را تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید