در مصاحبه با الجزیره مطرح شد؛

مشاور پوتین: سلطه آمریکا در حال زوال است

کدخبر: ۵۲۸۲۵۱
اقتصادنیوز: مشاور رئیس جمهور روسیه گفت: باید نظام با ثبات بین المللی جدید شکل بگیرد و سلطه و سیطره آمریکا جلو چشمان ما در حال زوال و پنهان شدن است.
مشاور پوتین: سلطه آمریکا در حال زوال است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مشاور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره تازه‌ترین تحولات عملیات نظامی کشورش در اوکراین با شبکه تلویزیونی الجزیره مصاحبه کرد.

انتقاد سیاستمدار ارشد فرانسه از تهدید نابودی ارتش روسیه

الجزیره گزارش داد، «والری فادیف» در بخشی‌هایی از این مصاحبه گفت: روسیه فقط زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار می‌دهد و کاری به مراکز غیرنظامی این کشور ندارد. اهداف عملیات ویژه نظامی در اوکراین هیچ تغییری نکرده و اکنون آشکار شده است که ناتو نمی‌تواند دامنه نفوذ خود را به سمت شرق گسترش دهد.

افشاگری جنجالی از تخلف جدید «ترامپ»

مشاور پوتین ادامه داد: باید برای اروپا واضح و روشن باشد که روسیه هرگز اجازه توسعه گسترش نفوذ ناتو به سمت شرق و تهدید امنیت خود را نخواهد داد.

فادیف تأکید کرد: باید نظام با ثبات بین المللی جدید شکل بگیرد و سلطه و سیطره آمریکا جلو چشمان ما در حال زوال و پنهان شدن است.

اظهارات این مقام ارشد روس در حالی است که قائم مقام حزب حاکم اوکراین هم در مصاحبه با الجزیره گفت: حملات روسیه به کی یف مواضع نظامی را هدف قرار نمی‌دهد. این حملات به هیچ عنوان بر ضد حملات ما علیه روسیه در مناطق جنوبی اوکراین تأثیر نخواهد داشت.

وی همچنین مدعی شد: محال است که روسیه در این جنگ پیروز شود و ما پیروز این نبرد خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید