ضعف ها و کاستی ها را برطرف کنیم

درخواست 22 کشور برای خرید پهپادهای ایرانی از زبان مشاور عالی رهبر انقلاب

کدخبر: ۵۲۸۳۵۳
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز بیش از ۸۰ درصد تجهیزات دفاعی را در داخل تولید می‌کنیم، اعلام کرد: ۲۲ کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند.
درخواست 22 کشور برای خرید پهپادهای ایرانی از زبان مشاور عالی رهبر انقلاب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در همایش علم و فناوری در دفاع مقدس که صبح امروز در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: سپاه مردم‌دار و مردم‌یار است و تا پایان نیز اینگونه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا بین مردم و نظام و سپاه فاصله بیاندازد. ما باید ضعف‌ها و کاستی‌ها را برای مقابله با دشمن و ناکام گذاشتن دشمن برطرف کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به جلسه‌ای که فرماندهان پیش از عملیات والفجر ۸ با امام خمینی (ره) داشتند، گفت: ما نگرانی‌هایی درباره سرنوشت عملیات داشتیم که امام فرمودند خدا فرمانده است و همان خدایی که نماز را واجب کرده است، دفاع را نیز واجب کرده است. بروید بجنگید و پیروز خواهید شد.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: ما مطمئنیم که با ملتی متحد و فرهنگ‌ساز پیروز خواهیم شد؛ البته لازمه آن حکمرانی صحیح است. بنابراین آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند بر ملت ایران پیروز شوند.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب حدود ۸۰ درصد تجهیزات دفاعی از خارج، تأمین می‌شد گفت: امروز بیش از ۸۰ درصد تجهیزات دفاعی را در داخل تولید می‌کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در عین حال اعلام کرد: ۲۲ کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید