سرخط مهمترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر؛

یک نماینده مجلس استعفا کرد؟ /اعتراض دانشجویان به سخنگوی دولت

کدخبر: ۵۲۹۹۶۶
اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.
یک نماینده مجلس استعفا کرد؟ /اعتراض دانشجویان به سخنگوی دولت

به گزارش اقتصادنیوز، انتقاد تند سخنگوی وزارت امور خارجه از آمریکا، هک شدن صفحه اینستاگرام یک نماینده و نشست جنجالی سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر، از مهم ترین خبرهای 24 ساعت اخیر بود که در این «بسته خبری اقتصادنیوز» به آن اشاره شده است. 

نشست جنجالی سخنگوی دولت در دانشگاه

روز گذشته، علی بهادری جهرمی پس از حضور هفته گذشته در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و برگزاری نشست پرسش و پاسخ و حضور در جمع دانشجویان معترض این دانشگاه،  به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی رفت و در نشستی با عنوان «بی‌واسطه با دولت» حاضر شد.

در این نشست که بسیج دانشجویی مسئولیت برگزاری آن را بر عهده داشت، شعارهایی از سوی دانشجویان سر داده شد و در نتیجه سخنرانی بهادری جهرمی ناتمام ماند. 

برهمین اساس، سخنگوی دولت در تشریح حضورش در برخی از دانشگاهها، گفت:« فردی که خودش حرکت ضداخلاقی و ضدفرهنگی انجام می‌دهد و کلامی را بیان می‌کند که در شان محیط دانشگاه نیست، در درجه اول شان خودش را زیرسوال برده است.»

یک نماینده مجلس استعفا داد؟

همچنین، روز گذشته، یک استوری در اینستاگرام بهزاد رحیمی، نماینده سقز و بانه منتشر شد که در آن مطلبی درباره استعفای این نماینده مشاهده شد.

اما، بلافاصله، این نماینده خبر استعفای خود را تکذیب کرد و گفت:« حدود ساعت 10شب در شرایطی که که در حال انجام خدمت به موکلین خود بودم متوجه یک استوری در صفحه شخصی خود شدم که متعلق به بنده نیست و ظاهرا یک هک صورت گرفته است.»

انتقاد تند ایران از آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با انتقاد از آمریکایی ها گفت:« رفتار آمریکایی‌ها بسیار ریاکارانه است و رسماً دروغ می‌گویند. آمریکایی‌ها بارها پیام از کانال‌های مختلف داده‌اند و تاکید بر آمادگی خود برای بازگشت به توافق کرده‌اند. اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌های پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.»

ادعای نانسی پلوسی درباره پهپادهای ایرانی، دستگیری 10 نفر به اتهام همکاری با اسرائیل از دیگر خبرهای مهم روز گذشته بود. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید