ایران جای بهتری برای زندگی می شود اگر...

هشدار جدی اطلاعات به مسئولان: مبادا حادثه شیراز ، انجام اصلاحات و گفتگوی ملی را به خطر بیندازد و جامعه را دوقطبی کند

کدخبر: ۵۳۰۷۶۸
روزنامه اطلاعات نوشت: کشور ما برای عبور از بحران‌های سخت به همه ظرفیت‌های مادی و معنوی و به ویژه انسانی و نخبگانی کشور نیازمند است و به جد باید کوشش کنیم که نسبت به جلب سرمایه اجتماعی و پرکردن شکاف دولت ملت بکوشیم.
هشدار جدی اطلاعات به مسئولان: مبادا حادثه شیراز ، انجام اصلاحات و گفتگوی ملی را به خطر بیندازد و جامعه را دوقطبی کند

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه اطلاعات با هشدار به مسئولین کشور نوشت:

مقامات و مسئولان کشور و بزرگان نظام و حکومت و دولت مراقبت کنند که  حادثه تروریستی تلخ حرم شاهچراغ، لزوم ایجاد زمینه‌های اصلاح رویکردها و روش‌های نامناسبی که حکمرانی مطلوب را در محاق فرو برده از بین نبرد.

واکنش رئیسی به آرزوی مردم برای دولت روحانی

این شهر عزادار است +تصاویر

این حادثه ضرورت انجام اصلاحات ساختاری و گفتگوی ملی و مفاهمه را به مخاطره نیندازد و بر دامنه یک یکسونگری و تصلب نیفزاید و از هرگونه تقلیل گرایی منتقدان و دوقطبی سازی جامعه و کوچک شمردن آنها که به روش‌های حکومتی در سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی امنیتی، رسانه‌ای و به ویژه اقتصادی انتقاد دارند بپرهیزند.

توصیه علی ربیعی به معترضان: اجازه ندهید صدایتان را صداگذاری کنند /خشونت را نفی کنید و آماده گفتگوی بزرگ شوید 

کشور ما برای عبور از بحران‌های سخت به همه ظرفیت‌های مادی و معنوی و به ویژه انسانی و نخبگانی کشور نیازمند است و به جد باید کوشش کنیم که نسبت به جلب سرمایه اجتماعی و پرکردن شکاف دولت ملت بکوشیم. حتی در همین فضا اکثریت قاطع ملت ایران، خواستار رفع نواقص، انجام اصلاحات اساسی در نحوه حکمرانی و توجه به مطالبات برآورده نشده آنان و ملاحظه کار آمدی نظام و شنیده شدن صدایشان هستند تا ایران جای بهتری برای زندگی باشد و از تلخی و مرگ کمتر بشنوند و همه سوگوار حرم شیرازند و دعا می‌کنند که دیگر خبر هیچ سوگی را نشوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید