موافق استیضاح فاطمی امین

چنارانی: دو دو نمایندگان از تماس های پشت پرده میاد؟/ رئیس روابط عمومی خندوانه مسئول نمایشگاه ها شده

کدخبر: ۵۳۱۵۹۴
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: آقای وزیر دوران ان‌شاءالله ماشاءالله تمام شده است و مردم احترام، کار و اقدام انقلابی می‌خواهند.
چنارانی: دو دو نمایندگان از تماس های پشت پرده میاد؟/ رئیس روابط عمومی خندوانه مسئول نمایشگاه ها شده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز سه شنبه به عنوان موافق استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت خطاب به نمایندگان گفت: اینکه از همان ابتدای جلسه دو دو (به نشانه مخالفت نمایندگان) می‌کنید، از کجا آمده است، آیا از تماس‌های پشت پرده و فشار و لابی آمده است؟

انتقاد تند وزیر صمت از نمایندگان: نمی بخشم، استعفا می دهم اگر.../ من اصلا برادر خانم ندارم!

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور شما امید میلیون‌ها ایرانی هستید، روزی که انتخاب شدید سنگینی مسئولیت درک کردید، مردم با هزاران آرزو و امید پای صندوق‌های رای آمدند چون به دنبال کارآمدی، مبارزه با فساد و حل مشکلات از مردان اجرایی بودند، اما اکنون شرایط اقتصادی بر آنها سخت شده است.

وی با اشاره به تذکرات قبلی نمایندگان درباره وضعیت خودرو، گفت: مجلس یازدهم به تعبیر رهبری انقلابی‌ترین مجلس است و بسیار خوب و ولایی عمل می‌کند. پس لازم است که این موضوع را به نمایندگان یادآوری کنم.

نماینده نیشابور با یادآوری حرف‌های فاطمی امین در جلسه رای اعتماد، تاکید کرد: آقای فاطمی امین شما در روز رای اعتماد بالای 520 بار گفتید که ان‌شاءالله شرایط را درست می‌کنید. بهار و تابستان رفت و پاییز سخت و سرد آمد. بی تدبیری نکنید، آقای وزیر دوران ان‌شاءالله ماشاءالله تمام شده، مردم احترام، کار و اقدام انقلابی می‌خواهند. مردم از گرانی و تورم به سطوح آمده‌اند.

چنارانی با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی لحظه به لحظه بالا می‌رود، گفت: آقای وزیر خبر دارید که لاستیک را گرانتر می‌فروشند. شما وعده کنترل بازار را دادید، اما بازار صعودی شده است. به جای کنترل جلوی این تورم و صعود بازار را بگیرید.آقای وزیر مدیران شما فقط پشت تریبون حرف‌های خوب می‌زنند، اما در عمل برنامه‌ای برای کنترل بازار ندارند.

وی خطاب به نمایندگان یادآورشد: سه ماه طول کشید تا استیضاح از کشوها خارج شده و به صحن برسند. شما نمایندگان فقط شش ماه دیگر برای گزارش به مردم فرصت دارید. آنچه امروز از نارضایتی در کف بازر می‌بینیم 30 درصد آن به عملکرد وزارت صمت بر می‌گردد، اما این وزارتخانه برای رفع نارضایتی چه کرده است.

وی با انتقاد از وضعیت خودرو گفت: در شرایطی که رهبری از وضعیت خودرو انتقاد کرده است، نه تنها این وضعیت بهتر نشده که سالیانه قیمت خودرو زیاد می‌شود و خودرو تبدیل به ارابه مرگ شده که البته مردم برای به دست آوردن همین ارابه مرگ هم هزاران راه را باید بروند که از جمله آن قرعه کشی خودرو، توهین به شعور مردم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خودروهای داخلی با استانداردهای روز دنیا فاصله زیادی دارد، افزود: اگر امروز نمایندگان مجلس رای مخالف به استیضاح دهند، فردا که تذکر به وزیر صمت دادند ما امروز را به آنها یادآوری می‌کنیم.

چنارانی در پایان با تاکید بر اینکه باید انحصار خودروسازی در ایران بشکند، گفت: من رئیس فراکسیون نمایشگاه‌ها هستم، امروز ما به کجا رسیدیم که رئیس روابط عمومی خندوانه مسئول نمایشگاه‌ها شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید