مخالفت «لیبرمن» با پیوستن به ائتلاف نتانیاهو

کدخبر: ۵۳۲۳۵۹
اقتصادنیوز: لیبرمن، وزیر دارایی اسرائیل که دوره‌اش رو به پایان است، با پیوستن به ائتلاف مذهبی راستگرا پیروز در انتخابات مخالفت کرد
مخالفت «لیبرمن» با پیوستن به ائتلاف نتانیاهو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت، پس از برگزاری انتخابات پارلمانی در اول نوامبر یکی از اعضای حزب لیکود با وی تماس گرفته و نظرش را در مورد پیوستن به دولتی پرسید که قرار است حزب پیروز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تشکیل دهد. لیبرمن نیز پاسخ داده با پیوستن به دولتی تحت رهبری لیکود مشکلی ندارد اما پس از بازنشستگی نتانیاهو این کار را انجام می‌دهد.

دست به حماقت نزنید / این انقلاب شکست ندارد

سایت النشره گزارش داد، وی در مورد تشکیل دولتی با دو حزب مذهبی شاس و "یهدوت هتوراه" هم گفت: چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد.

لیبرمن، رئیس حزب "اسرائیل خانه ما" با وجودی که از ابتدا متحد نتانیاهو بوده اما در سال‌های اخیر به طور کامل از پیوستن به دولتی به رهبری نتانیاهو و احزاب افراطی ارتدوکس خودداری کرده است.

متحدان نتانیاهو نیز لیبرمن را به دلیل سیاست‌ها و اظهاراتش که برای فرقه افراطی ارتدوکس مضر تلقی می‌شود، به یهودستیزی متهم کرده‌اند.

کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی با اعلام نتایج نهایی بیست و پنجمین دوره انتخابات کِنست (پارلمان این رژیم) پیروزی بنیامین نتانیاهو را تایید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید