پیش‌بینی یک روزنامه اصولگرا؛ اینجا سوئیس نیست و بدون جمهوری اسلامی از ایران چیزی باقی نمی‌ماند

کدخبر: ۵۳۲۶۹۵
روزنامه رسالت نوشت: اگر جمهوری اسلامی نباشد، نه ایران می‌ماند نه اسلام. نه قدرت می‌ماند نه اخلاق. نه تمدن می‌ماند نه استقلال نه آزادی.
پیش‌بینی یک روزنامه اصولگرا؛ اینجا سوئیس نیست و بدون جمهوری اسلامی از ایران چیزی باقی نمی‌ماند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، روزنامه وابسته به ارگان حزب موتلفه اسلامی در سرمقاله امروز خود آینده ایران بدون «جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و نتیجه گرفت بدون جمهوری اسلامی هیچ چیز از ایران باقی نمی‌ماند!

رسالت نوشت: اگر جمهوری اسلامی نباشد، ایران، نه نروژ می‌شود نه سوئیس نه آلمان و فرانسه. اینجا خاورمیانه است و اتمسفر، قواعد و بافت هویتی، قومی، سیاسی، و اقتصادی خاص خود را دارد. اگر جمهوری اسلامی نباشد، ایران عزیز ما در مدتی کوتاه به کشوری چندپاره، بی‌ثبات و دچار هرج‌ومرج و آنارشی، ضعیف و تدارکاتچی غرب تبدیل می‌شود. اگر جمهوری اسلامی نباشد، نه ایران می‌ماند نه اسلام. نه قدرت می‌ماند نه اخلاق. نه تمدن می‌ماند نه استقلال نه آزادی. 

نویسنده در ادامه با طرح این پرسش که «راه‌حل چیست؟ چگونه می‌توان ایران را به کشوری بهتر تبدیل کرد؟» اظهار کرده است: با کارآمدتر کردن جمهوری اسلامی. با تغییر سیاست‌گذاری‌های فرهنگی و اقتصادی. با اصلاح سازوکارهای نظارتی بر عملکرد کارگزاران. با قوی‌تر کردن ایران در همه عرصه‌ها. با تأمین خواسته‌های به‌حق قاطبه مردم به‌صورت آرام و مثبت و روبه‌جلو. با امید، بانشاط اجتماعی، با آرامش.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید