بلوغ خویش را به جهان نشان دهیم

هشدار درباره افزایش خشونت در اعتراضات /همانطور که نرمش قهرمانانه کردیم، انعطاف خردمندانه هم بکنیم

کدخبر: ۵۳۲۹۵۸
بلوغ خویش را به جهان نشان دهیم تا خدای ناکرده گرفتار تسلسل خشونت نشویم که آغازش در داخل کشور ولی سرانجامش به دست چه کسی باشد، معلوم نیست.
هشدار درباره افزایش خشونت در اعتراضات /همانطور که نرمش قهرمانانه کردیم، انعطاف خردمندانه هم بکنیم

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه اعتماد نوشت:

 سطح خشونت‌ها رو به افزایش است وعده‌ای برای فروخواباندن اعتراضات نسخه‌های سخت می‌نویسند و به جای تجویز خردمندی و مدارا و حل مشکلات و تواضع در مقابل مردم چاره کار را در مشت آهنین می‌بینند.

اگر مردم را خرسند کنید و به خواسته‌های روشن‌شان پاسخ مثبت دهید خود مردم در آرامش جامعه همت می‌کنند و معدود خرابکاران احتمالی را از خویش می‌رانند و هرگز به ایشان زمینه معرکه گردانی نمی‌دهند.

هر صحنه دلخراشی که در خیابان‌ها پدید می‌آید زمینه جولان خشم و کینه و سوءاستفاده از رنج مردم را بیشتر می‌کند. اکنون زمان درک تاریخی ما است و کلید اصلی حل مشکلات و رفع نارضایتی‌ها و بازگشت آرامش به کشور در دستان حاکمیت قرار دارد.

انعطاف خردمندانه درست مانند نرمش قهرمانانه که از طرف مردم مورد استقبال قرار گرفت و کسی از آن تعبیر عقب‌نشینی نکرد در داخل کشور اولاتر و نتیجه مثبت خواهد داشت. پیروزی بزرگ و تاریخی و ماندگار باب کردن شیوه حل مشکلات داخلی با کمترین هزینه و از طریق گفت‌وگوهای جدی و درنهایت اعمال رای و نظر اکثریت مردم است. بلوغ خویش را به جهان نشان دهیم تا خدای ناکرده گرفتار تسلسل خشونت نشویم که آغازش در داخل کشور ولی سرانجامش به دست چه کسی باشد، معلوم نیست.

اگر در داخل کشور هیچ مشکلی نبود پرواز میخکوب‌کننده قیمت ارز و طلا اذهان مردم را به‌شدت مشوش می‌کند و سرخوردگی و التهاب و نگرانی عظیمی به بار می‌آورد. زمان به سرعت در حال گذر است و فرصت‌ها را از بین می‌برد، افزون بر شنیدن صدای مردم باید صادقانه و فورا با آنها سخن گفت و نواقص را پذیرفت و به گونه‌ای که مورد قبول واقع شود وعده‌های جدی و زمان‌دار به آنها داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید