حمله توهین آمیز ترامپ به نانسی پلوسی/ نانسی «حیوان» است!

کدخبر: ۵۳۳۳۴۷
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در یک تجمع انتخاباتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را "حیوان" خطاب کرد.
حمله توهین آمیز ترامپ به نانسی پلوسی/ نانسی «حیوان» است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نوشته نشریه پولیتیکو، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز دوشنبه – یک روز پیش از شروع انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا – در جمع هوادارنش در اوهایو گفت: «صادقانه بگویم، فکر کنم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یک حیوان است!»

ترامپ در ادامه سخنرانی خود افزود: «ما به سمت سیاسی نانسی پلوسیِ دیوانه خاتمه خواهیم داد. به نظرم او علاوه بر دیوانه، حیوان هم هست! اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید باید بگویم که او (پلوسی) دو دفعه من را الکی استیضاح کرد. من هرگز این کلمه مزخرف را تکرار نخواهم کرد اما کاری که او با ما در این کشور کرد.... .»

آغاز چرخش سیاسی در آمریکا؟/ترامپ وعده بازگشت داد، بایدن حمله کرد!

مقامات آمریکا ادعا کردند که دیوید دیپاپ ۴۲ ساله، اوایل روز ۲۸ اکتبر از طریق یک در شیشه‌ای وارد خانه خانواده پلوسی در سانفرانسیسکو شد و تهدید کرد می‌خواهد رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را به گروگان بگیرد و با چکش به سر پل پلوسی، همسر نانسی ضربه زد. نانسی پلوسی در آن زمان در واشنگتن دی.سی بود.

دونالد ترامپ در قسمت دیگری از اظهاراتش تاکید کرد که در تاریخ ۱۵ نوامبر در عمارت مارالاگو فلوریدا "خبر بزرگی" را منتشر خواهد کرد. برخی‌ از حضار در این تجمع گمانه‌زنی کرده‌اند که این رئیس‌جمهوری سابق احتمالا می‌خواهد نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید