شکست دکتر اوز از کاندیدای دموکرات ها /رای دهندگانی که برای «صداقت و درستی» ارزش قائل بودند، فترمن را ترجیح دادند

کدخبر: ۵۳۳۵۲۶
تقریباً 14 درصد از کسانی که با بایدن مخالفت کردند، رای خود را به فترمن دادند، و البته که تقریباً همه کسانی که رئیس جمهور را تأیید کردند. دکتر اوز از حمایت شدید ترامپ برخوردار بوده است.
شکست دکتر اوز از کاندیدای دموکرات ها /رای دهندگانی که برای «صداقت و درستی» ارزش قائل بودند، فترمن را ترجیح دادند

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بر اساس نتایج اولیه در پسیلوانیا که توسط ادیسون ریسرچ برای CNN و سایر شبکه های خبری انجام شد، رای دهندگان پنسیلوانیا که بیشترین ارزش را برای "صداقت و درستی" در نامزد سنا قائل بودند، جان فترمن دموکرات را به مهمت اوز جمهوری خواه ترجیح دادند.

 فترمن همچنین در میان رای دهندگانی که می گفتند نامزدی می خواهند که به افرادی مانند آنها اهمیت می دهد برنده شد، در حالی که اوز در میان بلوک کوچکتر رای دهندگانی که نامزدی را که ارزش‌های آنها را به اشتراک می گذارد، برنده شد.

000

سی‌ان‌ان پیش‌بینی کرده بود که فترمن، اوز را شکست می‌دهد و  جمهوری‌خواهان کرسی سنای خود را از دست می‌دهد. اکثر رای دهندگان زن، رای دهندگان سفیدپوست تحصیل کرده، رنگین پوستان و افراد مستقل سیاسی از فترمن حمایت کردند، در حالی که اکثر رای دهندگان مرد و سفیدپوستان بدون مدرک دانشگاهی از اوز حمایت کردند. اکثر رأی دهندگان -حدود 53 درصد- گفتند که عملکرد جو بایدن را تایید نمی کنند. اما تقریباً 14 درصد از کسانی که با بایدن مخالفت کردند، رای خود را به فترمن دادند، و البته که تقریباً همه کسانی که رئیس جمهور را تأیید کردند. دکتر اوز از حمایت شدید ترامپ برخوردار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید