سخنرانی کوتاه جانسون در آمریکا، چند هزار دلار آب خورد؟

کدخبر: ۵۳۵۵۴۴
اقتصادنیوز: بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس برای سخنرانی نیم ساعته در یک کنفرانس در آمریکا 329 هزار دلار دریافت کرد.
سخنرانی کوتاه جانسون در آمریکا، چند هزار دلار آب خورد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نخست وزیر سابق انگلیس برای یک سخنرانی کوتاه در آمریکا، مبلغ بالایی دریافت کرد.

اسپوتنیک گزارش داد، بر اساس این گزارش «بوریس جانسون» برای یک سخنرانی نیم ساعته در ایالات متحده ۳۲۹ هزار دلار دستمزد دریافت کرد.

نخست وزیر سابق انگلیس چندی پیش در کنفرانس شورای نمایندگان و کارگزاران بیمه در کلرادو اسپرینگز شرکت و سخنرانی کرد. جانسون پس از این سخنرانی در یک گفتگوی غیررسمی ۴۵ دقیقه‌ای شرکت کرد. هزینه بلیط هواپیما و اقامت نخست وزیر سابق انگلیس ۱۳.۷ هزار دلار برآورد شد و از سوی «روپرت مرداک» غول رسانه‌ای ایالات متحده، تأمین مالی شد.

بوریس جانسون، پس از رسوایی‌های اخیر کابینه و در نتیجه کناره‌گیری ۵۰ وزیر و نماینده پارلمان از همکاری با او، سرانجام ۱۶ تیرماه رسماً مجبور به استعفا از مقام نخست‌وزیری شد.

با اعلام استعفای جانسون، نمایندگان حزب محافظه کار، حزب حاکم، برای انتخاب جانشین وی، پس از اعلام نامزدی ۱۱ نفر، در پنج نوبت رأی‌گیری، سرانجام به دو گزینه اصلی «ریشی سوناک»، وزیر دارایی سابق و «لیز تراس»، وزیر امور خارجه کنونی رسیدند. تراس پس از دوره کوتاه نخست وزیری، این مقام را به سوناک سپرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید