اظهارات جنجالی علم‌الهدی درباره کسانی که کشف حجاب می‌کنند

کدخبر: ۵۳۵۵۹۹
اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند.
اظهارات جنجالی علم‌الهدی درباره کسانی که کشف حجاب می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، سید احمد علم‌الهدی روز گذشته در بخشی از خطبه نماز جمعه مشهد گفت:  بنده گفتم که در انتظار فیلترینگ نباشید، اما عده‌ای این‌طور القا کردند که ما با فیلترینگ مخالف هستیم. این را بگویم که مسئولان بدانند؛ همه آن‌هایی که مسئول فضای مجازی بودند و شبکه‌های اجتماعی دشمن را بی‌در و دروازه و ولنگار در این کشور رها کردند، باید پاسخگوی همه خون‌های پاک شهدایی باشند که در این روزها بر زمین ریخته می‌شود.

عصبانیت روزنامه زاکانی از نماینده سابق مجلس؛ پروانه سلحشوری شریک جنایتهای این روزهاست

 علم‌الهدی بیان کرد: آمریکا در حال اجرای مجدد نقشه ۲۸ مرداد است تا به این ترتیب، بتواند دوباره بر ملت ایران مسلط شود. نقشه آمریکایی در توطئه‌های اخیر این است که از یکسو با جلادان و اراذل و اوباش و از سوی دیگر با زنان روسپی به جان مردم بیفتد. این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟ 

برادرزاده ام گفته بود می خواهد در مراسم عروسی من لباس محلی بختیاری بپوشد/ اجازه بدهید روایت مادر کیان از حادثه را قبول کنم

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید