واکنش علم‌الهدی به باخت ایران مقابل آمریکا/ به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد به این معنا نیست که آمریکا پیروز شده است!

کدخبر: ۵۳۸۶۹۵
اقتصادنیوز: تمام جمعه مشهد گفت: حالا به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد، به این معنا نیست که فرزندان برومند ما شکست خورده‌اند و آمریکا پیروز شده است.
واکنش علم‌الهدی به باخت ایران مقابل آمریکا/  به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد به این معنا نیست که آمریکا پیروز شده است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،  علم‌الهدی با بیان اینکه قضاوت ما براساس ایمان و قدرت فرزندانمان در میادین ورزشی است، تاکید کرد: ورزشکاران دلاور ما هم اگر به ایرانی بودن خود افتخار کنند، ما هم به آنان افتخار می‌کنیم. حالا به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد، به این معنا نیست که فرزندان برومند ما شکست خورده‌اند و آمریکا پیروز شده است. این آمریکا همان آمریکایی است که نوچه‌اش، رژیم صهیونیستی، در ماه گذشته میلادی، ۹۱۶ سیلی سخت در قالب عملیات‌های مختلف را توسط گروه‌های مختلف مقاومت متحمل شده است. این‌ها به قدری ذلیل هستند که پنج روز از آخرین عملیات مقاومت می‌گذرد، اما هنوز در شناسایی عامل آن ناتوان بوده‌اند. این‌ها اینقدر ذلیل شده‌اند.

چرا سپاه پاسداران رهبر یکی از گروه های تروریستی را نکشت؟

علم الهدی: جوانان با گوشی های همراه خود جهاد تبیین را اجرا کنند/ دشمنان شکست مفتضحانه ای خوردند!

امام‌جمعه مشهدمقدس تاکید کرد: مردم در ۴۳ سال گذشته، محور اقتدار نظام بوده‌اند و در این شرایط، «کنار نشستن» و «همه چیز را در گرو وظیفه حکومت دانستن» غیرقابل قبول است.

ربیعی: زن، زندگی، آزادی را می‌خواهند به تحریم پیوند بزنند/ مطالبات زندگی خواهانه را جنگ طلبی ترجمه می کنند

 علم‌الهدی افزود: ما شیعه صدیقه اطهر و فدایی زینب کبری (س) هستیم. فاطمیه از این هفته آغاز می‌شود و تا حدود یک ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت که مردم ما سیاه می‌پوشند و اشک می‌ریزند، آیا نباید با عمل به جهاد تبیین، به سیره زهرای مرضیه بیش از پیش اتصال پیدا کنیم؟ این جهاد تبیین هم به معنای درگیرشدن و تقابل نیست بلکه یعنی با همان تلفن همراهی که در دست دارید، به جای رد شدن از یک استوری به استوری دیگر، عرصه را تشخیص دهید و تبیین کنید.

هشدار جمیله کدیور درباره دوقطبی سازی‌های سیاسی/ در اعتراضات اخیر به مجسمه سعدی و فردوسی هم رحم نشد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: درست است که فضای مجازی در دست دشمن است، اما اگر همه جوانان ما امروز با الگوگیری از زهرا و زینب (س) به میدان بیایند و رسانه باشند، دشمن در زمینی که خود طراحی کرده زمین‎ گیر خواهد شد. این آمریکا که سردمدار دنیای استکبار و دنیای الحاد و در نقطه کانونی جبهه دشمن ما قرار دارد، بازهم می‌تواند خوار و ذلیل شود؛ به شرط اینکه در عرصه سوم شناخت یعنی شناسایی وظیفه و تکلیف هم مردم ما بابصیرت عمل کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید