آمریکا در دوراهی ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین

کدخبر: ۵۳۹۵۸۲
اقتصادنیوز: آمریکا هنوز نتوانسته درباره تحویل تسلیحات جدید نظامی به اوکراین و جایگزینی آنها در زرادخانه خود تصمیم نهایی را بگیرد.
آمریکا در دوراهی ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «مایک مک‌کورد» معاون وزیر دفاع آمریکا، در خصوص تامین تسلیحاتی اوکراین اعلام کرد که واشنگتن هنوز نمی داند که چگونه میان تحویل تسلیحات نظامی به کی یف و مشکلات فزاینده ناشی از جایگزینی اسلحه‌ها، گلوله‌ها و بمب‌های ارسال شده به این کشور تعادل ایجاد کند.

مسوول رسانه‌ای داعش دستگیر شد

اسپوتنیک گزارش داد، این مقام وزارت دفاع آمریکا روز یکشنبه به رسانه‌های این کشور اعلام کرد که درگیری‌های پیشرفته، مهمات و تسلیحات زیادی را می طلبد.

مک کورد افزود: ما همچنین در حال بررسی محدودیت های زنجیره تامین (تسلیحات نظامی برای اوکراین) هستیم. ما هنوز در این باره به نتیجه ای نرسیدیم.

هشدار شدید یمن به اماراتی‌ها

وی در عین حال هشدار داد که اختلاف میان اعضای کنگره بر سر بودجه نظامی ۲۰۲۳، می تواند اولویت های پنتاگون را در مدیریت هزینه ها و نیز تامین دوباره زرادخانه خود تحت الشعاع قرار دهد. بودجه نظامی که به گفته این مقام پنتاگون، وعده ده ها میلیارد دلار کمک دیگر به کی یف را می دهد.

آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه، ضمن ارسال انواع تسلیحات پیشرفته به ارتش اوکراین، تاکنون تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید