در شهر کرد رخ داد؛

دستگیری عاملان تحصن اجباری صنوف و بازاریان

کدخبر: ۵۴۰۴۹۳
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری عاملان تحصن اجباری صنوف و بازاریان در شهر کرد خبر داد.
دستگیری عاملان تحصن اجباری صنوف و بازاریان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از دستگیری ۲ نفر از عاملان تحصن اجباری صنوف و بازاریان در شهرکرد خبر داد.

به دراز کردن دست خود به سوی ایران ادامه خواهیم داد

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار منوچهر امان اللهی با اعلام این خبر افزود: به دنبال چند مورد تیراندازی به برخی صنوف شهرکرد در چند روز گذشته همکاران سازمان اطلاعات انتظامی استان به طور جد و شبانه‌روزی موضوع را در دستور کار قرار دادند و با رصدهای اطلاعاتی انجام شده و کارهای اطلاعاتی ۲ نفر از این افراد را شناسایی کردند.

وی اظهارداشت: این افراد از عاملان تیراندازی به صنوف و بازاریان در چند روز گذشته بودند.

به گفته وی، از افراد دستگیر شده مقداری چاشنی و باروت، اسلحه شکاری پنج تیر، اسلحه گازی، یک دستگاه خودرو، ۴۳۹ عدد فشنگ شکاری کشف وضبط شد.

کشته شدن ۱۰ معدنچی در اثر انفجار وحشتناک معدن زغال‌سنگ

دادستان عمومی مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به دستگیری این افراد مسلح گفت: مردم استان اطمینان داشته باشند که همه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی تلاش دارند که امنیت در استان برقرار باشد و مشکل خاصی در سطح استان نداشته باشیم.

عبدالرضا علیمحمدی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در سطح استان نبوده و نخواهد بود، افزود: رسیدگی به پرونده این افراد به جدیت در دستور کار قرار دارد و با افراد متخلف برخورد خواهد شد و روند رسیدگی قضایی به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته به دلیل تعطیلی تعدادی از واحدهای صنفی در شهرکرد ۲۶ واحد صنفی پلمب شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید