خط و نشان صریح «اسماعیل هنیه» برای اسرائیل

کدخبر: ۵۴۱۲۸۳
اقتصادنیوز: رئیس جنبش حماس با اشاره به اینکه این جنبش از زمان شروع فعالیت خود در مواضع سیاسی و راهبرد خود ثابت‌قدم است، گفت: هرگز اجازه اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی دهیم.
خط و نشان صریح «اسماعیل هنیه» برای اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد: هرگز اجازه اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی دهیم.

رمزگشایی از علت چرخش چین به سمت عربستان / موضع آمریکا چیست؟

وبگاه شهاب گزارش داد، وی با بیان اینکه جنبش حماس از زمان شروع فعالیت خود در مواضع سیاسی و راهبرد خود ثابت قدم بوده است، افزود: این جنبش به آرمان های خود در زمینه آزادی، حق بازگشت و استقلال پایبند است و فلسطین را متعلق به همه فلسطینیان می داند.

هنیه با بیان اینکه آغوش جنبش حماس به روی انسان های آزاده جهان باز است، عنوان کرد: این جنبش در کنار ملت فلسطین توانست با طرح های دشمن صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و سایر مقدسات مقابله کند.

این رهبر فلسطینی تصریح کرد: برغم همه توطئه ها کرانه باختری شاهد مقاومت روز افزون در قبال صهیونیست ها است و حماس، گردان های قسام، عرین الأسود در نابلس و گردان جنین و سایر مبارزان که به صورت فردی مشغول مبارزه هستند، مقابله با دشمن صهیونیستی را وارد مرحله جدیدی کرده اند.

آلمان مدعی شد / هدف اصلی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران

وی تاکید کرد: اینکه کابینه آینده رژیم صهیونیستی تصور کند می تواند طرح های خود در قدس اشغالی و کرانه باختری را پیش ببرد، توهمی بیش نیست، چرا که صهیونیست ها نباید تصور کنند که با گل و شیرینی از آنها استقبال خواهد شد، ملت فلسطینی، ملتی مبارز و انقلابی است که کابینه های سابق را در زباله دان تاریخ دفن کرده است و این کابینه نیز با نابودی رژیم صهیونیستی به سرنوشت کابینه های قبلی دچار خواهد شد.

هنیه با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین اولویت اول ما است و ما طرح های سازش را قبول نخواهیم کرد، افزود: اولویت دوم ما قدس اشغالی به عنوان محور نزاع با دشمن صهیونیستی است، اولویت سوم ما مقاومت است و مقاومت و مبارزه شعار و یک گزینه نیست، بلکه تقدیر ملت فلسطین است که با همه ابزارها و روش ها مقاومت کند.

رئیس جنبش حماس ادامه داد: یکی دیگر از اولویت های ما شکستن محاصره ظالمانه غزه است.

هنیه تاکید کرد: ما بسیار امیدواریم، دیدیم که سال های گذشته چگونه از معامله قرن سخن می گفتند، اما ملت های عربی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، این معامله را به چالش کشیدند و به دشمن تاکید کردند که چقدر منفور است و همسایه و دوست هیچکس نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید