طائب:

آمریکا، مهار پیشرفت‌های ایران را در دستور کار قرار داده است

کدخبر: ۵۴۱۵۹۱
اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل مقابل استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا ایستادگی کرد.
آمریکا، مهار پیشرفت‌های ایران را در دستور کار قرار داده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا حسین طائب شامگاه سه‌شنبه در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد تاکید کرد: جمهوری اسلامی با شعار «نه شرقی نه غربی» هنگام رقابت دو ابرقدرت بزرگ یعنی شوروی و آمریکا برای تسلط بر جهان شکل گرفت.

وی افزود: پس از ۱۲ سال از عمر جمهوری اسلامی یکی ابرقدرت‌ها یعنی شوروی از هم پاشیده شد و اکنون با آمریکا در حال نبرد است.

طائب تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حال انسجام حاکمیتی و ایستادن در برابر آمریکا است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تصرف خاورمیانه یکی از سیاست‌های آمریکا برای رسیدن به اهداف خود بود که برای این مهم تصرف ایران از طریق اشغال کشورهای همسایه را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: ۲ماه پیش هم در آخرین نظریه سند امنیت ملی آمریکا گفتند تا سال ۲۰۳۰ اگر نتوانیم به اهداف خود برسیم باید از صحنه خارج شد.

طائب تاکید کرد: تغییرات آب و هوایی و مشکلات آب، جنگ غذا، بیماری‌های واگیردار، تورم و گرانی از مشکلات اصلی آمریکا در این سند است که باید تا هشت سال دیگر آن را رفع کند به‌همین منظور مهار پیشرفت‌های ایران را در دستور کار قرار داده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هم‌اکنون سازمان سیا آمریکا اعلام کرده که برنامه‌های آن‌ها در ایران موفق نشده و برآوردهای آنان اشتباه بوده است.

وی یادآور شد: آمریکا در ۴۳ سال اخیر انواع جنگ‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران امتحان کرد و به‌تازگی با جنگ ترکیبی وارد میدان شده که موفق نشده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا عوض کردن جای خوب و بد در ادراک ایرانی‌ها را از طریق انتشار خبرهای جعلی و جنگ نرم به‌طور جدی در دستور کار قرار داد تا هویت‌زدایی کند اما نتوانست موفق شود.

وی گفت: آمریکا همچنین برای ترویج شبهه‌زدایی، کم کردن اعتماد، افزایش تردید، بی‌تفاوتی توده مردم، گسست بین قومیت‌ها و مذاهب جامعه، تحریک عواطف و احساسات عمومی، دعوت به اغتشاش، عوض کردن جای رسانه ملی با بیگانه از طریق گسترش ماهواره و شبکه‌های اجتماعی، تشویق به زندگی غربی، رواج بی‌بند و باری، افزایش هیجان جوانان، تخلیه خشونت و هیجان تلاش‌ها و توطئه‌های فراوانی را طراحی و اجرا کرد.

طائب تاکید کرد: آمریکایی‌ها زمان محدود و چالش‌های جدی دارند اما برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به‌عنوان چالش جدی‌تر خود با تمام توان وارد میدان شده‌اند.

وی افزود: آمریکایی‌ها معتقدند ایران با سرعت بالا در حال پیشرفت است و باید طرحی پیاده کنند که با دوگانگی در حکومت فقط بتواند نفت بفروشد و در ازای آن غذا و دارو دریافت کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اما جمهوری اسلامی با افزایش تولید داخلی، خودکفایی، حذف ارز ترجیحی و پرداخت مستقیم مابه‌التفاوت آن به مردم، صرفه‌جویی، برداشتن انحصارها، بالا بردن قیمت خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان و سامان‌دهی شبکه‌های توزیع آرد و نان این توطئه را خنثی کرد.

وی گفت: رتبه‌بندی فرهنگیان براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال آینده حقیقی می‌شود.

طائب تاکید کرد: در شرایط کنونی جذب حداکثری برای جامعه یکپارچه و جلوگیری از بروز هرگونه گسست باید مورد توجه همگان باشد.

وی افزود: هم‌دینی، هم‌وطنی و هم‌قومی وجه اشتراک تمامی ما است و باید در مباحث بین مسوولان و گروه‌های مختلف به آن توجه جدی شود.

طائب تصریح کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی برای راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی باید عملیاتی و اجرایی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید