واکنش تند حماس به بیانیه پارلمان اروپا

کدخبر: ۵۴۲۴۴۰
اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه جانبدارانه اخیر پارلمان اروپا درباره "راه حل دو کشوری" را محکوم کرد.
واکنش تند حماس به بیانیه پارلمان اروپا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: تصمیم پارلمان اروپا یک جانبداری آشکار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین است.

نگرانی سران اتحادیه اروپا از آغاز جنگ تجاری ازسوی آمریکا

خبرگزاری فلسطینی سما، در این بیانیه آمده است: تصمیم پارلمان اروپا واقعیت‌های میدانی را نادیده می‌گیرد و این درحالی است که در آن به راه‌حل موسوم به «دو کشوری» اعلام پایبندی شده است، در این بیانیه همچنین سیاست‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و طرح‌های شهرک‌سازی آن نادیده گرفته شده است.

حماس همچنین تاکید کرد: این عادلانه نیست که پارلمان اروپا به خاطر سربازان اشغالگر که در جریان تجاوز به غزه و کشتار کودکان و غیرنظامیان توسط مقاومت اسیر شدند، ناراحتی کند و این درحالی است که پارلمان اروپا درد و رنج هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر را نادیده می‌گیرد.

استاد حوزه علمیه: زمانی می‌توانیم استفاده از فضای‌مجازی را حرام بدانیم که ...

حماس همچنین توصیف مقاومت غزه در بیانیه پارلمان اروپا به عنوان "تروریسم" را محکوم و تاکید کرد: این اقدام چراغ سبزی به صهیونیست‌ها برای ارتکاب جنایت علیه فلسطیتی‌ها است.

این جنبش در ادامه خواستار بازنگری اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی در این تصمیم شد.

اتحادیه اروپا اخیرا بیانیه‌ای را تحت عنوان "چشم‌اندازهای راه حل دو کشوری" در جانبداری از رژیم صهیونیستی صادر کرد و در آن از مقاومت فلسطین در نوار غزه با لفظ "تروریسم" یاد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید