سعیدی: نیمه دوم سال که هوای چابهار خوب می‌شود آقایان مسئول هوس می‌کنند به اینجا بیایند!

کدخبر: ۵۴۳۹۸۱
​معین الدین سعیدی با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند.
سعیدی: نیمه دوم سال که هوای چابهار خوب می‌شود آقایان مسئول هوس می‌کنند به اینجا بیایند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، حضور در محل وقوع سیل، زلزله، مناطق محروم و امثالهم از جمله مواقع و مکان‌هایی است که گاهی مسئولان را وسوسه می‌کند تا جهت گرفتن عکس یادگاری و به قولی شوآف با درد مردم، خیز بردارند. از جمله این مکان‌ها استان سیستان و بلوچستان است که گاه تبدیل به ابزاری برای تبلیغات و حرکات پوپولیستی مسئولان می‌شود. معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، با انتقاد از سفرهای مسئولان به این منطقه بیان کرد: «وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند.»

واردات خودرو کار دست آقای وزیر داد /پرونده استیضاح دوم باز شد

این نماینده مجلس درباره نتایج سفرهای مسئولان، گفت: «بررسی آسیب‌شناسانه نسبت به این موضوع نشان می‌دهد که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. ضمن تاکید بر اینکه مردم ما همیشه مهمان‌نوازان خوبی هستند اما خواهش‌مان این است که اگر بنای کمک به توسعه سواحل مکران، که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم است، دارند نیمه اول سال هم اگر بیایند هیچ آسیبی به جهان اسلام وارد نخواهد شد.»

سعیدی ادامه داد: «چرا نیمه اول سال نمی‌آیند و وقتی هوا خوب می‌شود یاد این سواحل می‌افتدند؟ نکته بعدی این است که حالا که تشریف می‌آورند و  اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند تا مردم احساس کنند که با رفت و آمد فلان معاون وزیر، فلان مدیر کل یا فلان نماینده مجلس حداقل بخشی از چالش‌ها مرتفع می‌شود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید