ترامپ و معاونش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شوند؟

کدخبر: ۵۴۴۶۰۳
رسانه‌های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند.
ترامپ و معاونش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شوند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.

به گزارش الجزیره، بر اساس این گزارش، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که مایک پنس معاون دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده از حزب جمهوریخواه نامزد خواهد شد.

این در حالی است که دقایقی بعد سخنگوی مایک پنس گفت که وی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نامزدی نکرده است.

این در حالی است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسماً اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.

به نوشته «فاکس‌نیوز»، دونالد ترامپِ جمهوری‌خواه و رهبر جنبش «عظمت را به آمریکا برگردانیم» به تازگی طی نطقی در اقامت‌گاهش در مارالاگو در فلوریدا، برای بار سوم نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

دونالد ترامپ دراین‌باره افزود: برای اینکه بار دیگر عظمت و شکوه به آمریکا برگردد، امشب نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام می‌کنم. اما همان‌گونه که سال ۲۰۱۶ قول دادم، من صدای شما خواهم بود.

ترامپ که پیش از این بارها مدعی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ با تقلب او را شکست داده افزود: نظام و سیستم واشنگتن می‌خواهند ما را ساکت کند، اما ما به آنها اجازه نخواهیم داد این کار را انجام دهند. آنچه ما در ۶ سال گذشته با هم ساختیم، بزرگترین جنبش تاریخ است، چون صرفاً درباره سیاست نیست. این جنبش برای کشور بزرگ ما، آمریکاست و اجازه نمی‌دهیم شکست بخورد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید