دکتر بهنام تهرانی جراح قلب در کنار تونل زمین گوگل!

کدخبر: ۴۰۶۳۵۰
اقتصادنیوز:نام پزشک ایرانی که در تیم عمل جراحی معاون ترامپ بود به یکی از اسامی پربازدید در فضای مجازی تبدیل شده است.
دکتر بهنام تهرانی جراح قلب در کنار تونل زمین گوگل!

به گزارش اقصادنیوز:یک اظهار نظر و البته یک تشکر از پزشک ایرانی؛آن هم توسط مایک پنس معاون دونالد ترامپ.ماجرا از این قرار است که معاون رئیس جمهور سابق پس از مشاهده علائم مربوط به کاهش ضربان قلب، یک ضربان ساز (دستگاه تنظیم کننده ضربان) پیوند زد.او پس از ترخیص از بیمارستان از پزشک ایرانی خودش تشکر کرد.

این اتفاق باعث شد تا دکتر بهنام تهرانی جراح قلب به یکی از ترندها در فضای مجازی تبدیل شود.کاربران علاقه زیادی داشتند تا بدانند ایرانی که معاون ترامپ را عمل جراحی کرده است چه کسی است؟

ادعای اسرائیل مبنی بر حمله به تاسیسات نطنز چند روزی هست که در صدر اخبار قرار دارد اما این بار یک کد و اعلام یک مکان هسته ای در این کشور برای کاربران ایرانی جالب توجه بوده است.تاسیسات هسته ای دیمونا.

روزنامه کیهان روز 28 فروردین عنوان کرده بود که پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است،یعنی تاسیسات هسته ای دیمونا.

بدون شک خیلی از ایرانی ها اطلاعی از این نداشتند که چنین پایگاهی در اسرائیل وجود دارد به همین دلیل هم هست که نام این پایگاه و تاسیسات آن از جستجوهای پربازدید در فضای مجازی بوده است.

از روزی که دولت اعلام کرده تا هر کسی که خانه دارد باید اطلاعات آن را در سامانه املاک ثبت کند،روزی نبوده که کاربران سامانه املاک مسکن را جستجو نکنند.بدون شک ترس از جریمه های احتمالی که در روزهای گذشته صحبتش بوده است(از جمله قطع شدن یارانه)باعث شده تا مردم به تکاپو بیفتند تا اطلاعات مربوط به ثبت مسکن خودشان در سامانه املاک مسکن را کسب کنند.

خرید تضمینی گندم،توییت جدید ایلان ماسک،وام کارت اعتباری سهام عدالت،نرخ سود بانکی،واریزیارانه معیشتی ماه رمضان،تونل زمین گوگل و افطاری کریم بنزما از دیگر جستجوهای مهم و پربازدید در فضای مجازی بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید