توئیت جدید اولیانوف درباره برجام

کدخبر: ۵۴۶۰۰۷
اقتصادنیوز: نماینده روسیه در وین در توئیتی با اشاره به اعلام آمادگی ایران برای از سرگیری مذاکرات برجام خاطرنشان کرد: توپ در زمین کشورهای غربی است.
توئیت جدید اولیانوف درباره برجام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز (دوشنبه) طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر تاکید کرد که درخصوص مذاکرات احیای برجام توپ در زمین غرب است.

اظهارات جدید علی باقری درباره برجام/ مذاکرات بدون وقفه ادامه دارد

وی نوشت: اخیراً ایران چندین بار آمادگی خود را برای به نتیجه رساندن مذاکرات وین درخصوص بازگرداندن برجام تایید و به درستی اعلام کرد که توپ در زمین غرب است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری امرز خود در پاسخ به سوالی درباره موضوع احیای برجام و آخرین روند مذاکرات رفع تحریم‌ها تصریح کرد: در حاشیه کنفرانس بغداد ۲ ملاقات‌هایی میان نمایندگان ایران و اتحادیه اروپا برگزار شد و موضوع مذاکرات رفع تحریم‌ها یکی از مسائلی بود که در این نشست مورد گفت‌وگو قرار گرفت. این اتفاق نظر وجود داشت که باید تعاملات با هدف فعال سازی و جمع بندی مذاکرات بین دو طرف ادامه پیدا کند. تبادل پیام کماکان در سطوح مختلف ادامه دارد.

کنعانی خاطرنشان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران برای جمع بندی مذاکرت رفع تحریم‌ها بر اساس پیش‌نویس بسته مذاکراتی که نتیجه ماه‌ها مذاکرات سخت و فشرده است، با رعایت خطوط قرمز خود آمادگی کامل دارد اما این آمادگی دائمی نیست و اکنون توپ در زمین طرف غربی است. ما به طرف‌های مقابل توصیه می‌کنیم که با پرهیز از سیاسی کاری و اتخاذ رویکرد سازنده و واقع بینانه تصمیمات سیاسی لازم را برای حصول توافق و اعلام آن بگیرند.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اگر طرف‌های غربی تصور می‌کنند که می‌توانند با فشارهای سیاسی و با فضاسازی‌های روانی و تبلیغاتی، امتیازات بیشتری را در مذاکرات رفع تحریم‌ها بگیرند قطعا سخت در اشتباه هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید