دو پیام مهم برای رئیس شورای امنیت و گوترش

کدخبر: ۵۴۶۰۵۹
اقتصادنیوز: وزارت خارجه سوریه با ارسال دو پیام به رئیس شورای امنیت و گوترش گفت: در زمانی که مردم کشورهای عضو سازمان ملل کریسمس و سال نو را جشن می‌گیرند، مقامات اسرائیل دست به تجاوز جدیدی زدند و قوانین بین‌المللی و اصول و مفاد منشور سازمان ملل متحد را زیر پا گذاشتند.
دو پیام مهم برای رئیس شورای امنیت و گوترش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دولت سوریه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق گفت که در زمانی که مردم کشورهای عضو سازمان ملل متحد کریسمس و سال نو را جشن می گیرند و منتظر سالی هستند که در آن صلح و رفاه و ثبات حاکم شود، رژیم اشغالگر اسرائیل دست به تجاوز جدیدی علیه سوریه زده است.

ارتش اوکراین مسوولیت حمله به مقر نظامیان روس را برعهده گرفت

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال دو پیام به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: در زمانی که مردم کشورهای عضو سازمان ملل متحد کریسمس و سال نو را جشن می گیرند و منتظر سالی هستند که در آن بحران ها فروکش کرده و صلح، رفاه و ثبات حاکم شود، مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل دست به تجاوز جدیدی زدند و قوانین بین المللی و اصول و مفاد منشور سازمان ملل متحد را نقض کردند.

به گزارش سانا، وزارت خارجه سوریه افزود: تجاوز اسرائیل به فرودگاه بین المللی دمشق چیزی جز حلقه جدیدی از زنجیره جنایات اسرائیل نیست که سوریه و مردم پایدار آن که به دفاع از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی خود پایبند هستند و هرگونه مداخله در امور داخلی خود را رد می کنند، مستقیما هدف قرار می دهد.

وزارتخانه یاد شده ادامه داد: سوریه از شورای امنیت و دبیرخانه سازمان ملل متحد می خواهد که جنایات و تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و برای پاسخگو کردن و مجازات مسئولین این تجاوزات و عدم تکرار آن اقدامی فوری انجام دهند.

فرودگاه بین‌المللی دمشق حوالی ساعت ۲ بامداد امروز از سمت شمال شرقی دریاچه طبریه مورد حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت و خدمات‌رسانی در این فرودگاه متوقف شد.

بر اثر این حمله دو سرباز سوری جان خود را از دست داده و تعدادی زخمی شدند و به تاسیسات این فرودگاه خساراتی وارد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید