زنانی که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، مظهر شیطان هستند!

کدخبر: ۵۴۸۶۲۲
نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: آن دسته از بانوان که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، متوجه نیستند که مظهر شیطان شده‌اند و این اشخاص نخست خود و سپس جامعه را گرفتار می‌کنند.
زنانی که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، مظهر شیطان هستند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز شنبه در همایش پاسداشت «مقام مادر و روز زن» که با حضور بانوان نخبه، فعالان دینی، حوزه‌های علمیه، زنان جهادگر و کانون فرهنگی مساجد برگزار شد، افزود: انسانی که غصه‌دار است همواره با درد و دل کردن نزد یک اهل معرفت، آرامش می‌یابد و در این زمینه، روانشناسان دینی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

در آمریکا اگر کسی از پشت پنجره بدنش را عریان کند، شهروندان می توانند شکایت کنند

وی با اشاره به مشکلات و سختی‌های زندگی که پیش روی انسان‌ها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: انسانی که در فراز و نشیب‌های مختلف زندگی دچار خود فراموشی نشده و در دنیا مردود نشود، هنرمند است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان جایگاه باعظمت زنان در جامعه اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مادر شهیدی که ۳ جوان دلاور خود را فدای راه خدا کرده است اما می‌گوید: "برای من دعا کنید" مایه افتخار و بانویی فرهیخته است؛ این بانوان، هنرمندانِ تاریخ هستند که به فکر آینده خود بوده‌اند.

امام جمعه رشت با اشاره به تذکرات آموزه‌های دینی و قرآنی درباره عقوبت کشف حجاب زنان در دنیا و آخرت اظهار کرد: آن دسته از بانوان که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، متوجه نیستند که مظهر شیطان شده‌اند و این اشخاص نخست خود و سپس جامعه را گرفتار می‌کنند.

آیت الله فلاحتی، خطاب به بانوان فعال دینی و نخبه گفت: در عرصه تربیتی حتی اگر تعداد شرکت‌کنندگان کلاس‌هایتان اندک بود، همچنان در میدان حضور داشته باشید و گله نکنید.

وی با تاکید بر اینکه بانوان مدیریت منزل را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: زن مظهر جمال خداست و یک مادر موفق در عین حال که فضای پر نشاط، حرف ناب و مکان آرامش را در خانه مهیا می‌کند باید رفتار دینی را نیز به فرزند آموزش دهد.

امام جمعه رشت ضمن توصیه به بانوان نخبه، فعالان دینی و زنان جهادگر گیلان در عرصه‌های مختلف برای برگزاری اجتماع بانوان به‌صورت ماهانه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: بانوان فعال و نخبه سعی کنند تجارب خود را انتقال دهند و نشست‌های ماهیانه بین خود برگزار کرده و تبادل فکری برقرار کنند. وی تبادل فکری و شناخت بانوان دینی و قرآنی نسبت به یکدیگر را بسیار تاثیرگذار و عامل قدرت و جذب بانوان دانست و تصریح کرد: اماکن لازم برای برگزاری اجتماع و نشست این بانوان از سوی فرهنگ و ارشاد استان مهیا شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید