ترامپ: می‌توانم ظرف 24 ساعت جنگ اوکراین را تمام کنم

کدخبر: ۵۵۱۵۱۶
رئیس‌جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه عرضه تانک به اوکراین ممکن است به وقوع جنگ هسته‌ای ختم شود گفت می‌تواند ظرف ۲۴ ساعت آن را پایان بدهد.
ترامپ: می‌توانم ظرف 24 ساعت جنگ اوکراین را تمام کنم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که نخستین استیضاح او به مراوداتش با اوکراین مربوط می‌شد از دولت‌های آلمان و آمریکا بابت تصمیم اخیر خود جهت ارسال تانک به کی‌یف انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اشاره کرده عرضه تانک به اوکراین ممکن است به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای ختم شود. او همچنین بدون ارائه توضیحات بیشتر مدعی شده که پایان دادن به جنگ کار آسانی خواهد بود.

ترامپ که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 است در شبکه اجتماعی خودش تروث‌سوشال نوشت: «اول تانک عرضه می‌شود و بعد سلاح‌های هسته‌ای. همین الان به این جنگ دیوانه‌وار خاتمه دهید. کار بسیار آسانی است.»

او در یک مطلب دیگر مدعی شد که با 24 ساعت مذاکره می‌تواند این جنگ را به پایان برساند. او نوشت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم جنگ روسیه/اوکراین هرگز اتفاق نمی‌افتاد اما حتی همین حالا هم اگر رئیس‌جمهور باشم می‌توانم ظرف 24 ساعت با مذاکره این جنگ وحشتناک که با سرعت فزاینده‌ای در حال تشدید است را به پایان برسانم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید