کنایه روزنامه دولت به جمهوری آذربایجان / اگر «امنیت» ندارید ، باز بودن «کنسولگری تبریز» هم درست نیست

کدخبر: ۵۵۲۷۹۴
اقتصادنیوز: تصمیم‌گیری باکو برای عدم‌فعالیت سفار جمهوری آذربایجان در تهران مواضع یک بام و دوهوای رژیم حاکم بر این کشور را نشان می‌دهد؛ چراکه اگر ایران ناتوان از تأمین امنیت دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان است اصرار بر ماندن دیپلمات‌ها در کنسولگری تبریز نمی‌تواند مبنای درستی داشته باشد.
کنایه روزنامه دولت به جمهوری آذربایجان / اگر «امنیت» ندارید ، باز بودن «کنسولگری تبریز» هم درست نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقلاز خبرآنلاین، روزنامه «ایران» نوشت: اگر ایران قادر به تامین امنیت دیپلمات‌های جمهوری آذربایج.!

  • درحالی ادعای ناامنی و ناپایداری وضعیت ایران به عنوان بهانه‌ای برای عدم فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مطرح شده است که وزارت امور خارجه این کشور اعلام داشته است کنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

  • این تصمیم‌گیری باکو اما مواضع یک بام و دوهوای رژیم حاکم بر این کشور را نشان می‌دهد؛ چراکه اگر ایران ناتوان از تأمین امنیت دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان است اصرار بر ماندن دیپلمات‌ها در کنسولگری تبریز نمی‌تواند مبنای درستی داشته باشد.

  • از همین رو می‌توان گفت تصمیم اخیر و متناقض صورت گرفته در ارتباط با عدم فعالیت سفارت همزمان با فعالیت کنسولگری باکو تنها برآمده از اغراض سیاسی است. دیگر کنش‌های جمهوری آذربایجان نیز نشان می‌دهد اغراض سیاسی در حاشیه‌سازی‌های اخیر به خوبی قابل توجه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید