دفتر نخست‌وزیری عراق بیانیه داد / نامه ویژه برای بشار اسد

کدخبر: ۵۵۳۷۲۱
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق در پی حادثه زلزله در سوریه که به کشته و زخمی شدن صدها تن منجر شد، نامه تسلیتی به رئیس جمهور این کشور فرستاد.
دفتر نخست‌وزیری عراق بیانیه داد / نامه ویژه برای بشار اسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نخست‌وزیر عراق در پی حادثه زلزله در سوریه که به کشته و زخمی شدن صدها نفر منجر شد، نامه تسلیتی به رئیس جمهور این کشور ارسال کرد.

واکنش سوریه به اظهارات نتانیاهو در مورد کمک به آسیب‌دیدگان زلزله

دفتر نخست‌وزیری عراق در بیانیه ای اعلام کرد: «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در پی حادثه زلزله در سوریه که به کشته و زخمی شدن صدها نفر منجر شد، نامه تسلیتی به رئیس‌جمهور این کشور ارسال کرد.

به گزارش میدل ایست، در این نامه آمده است: از طرف خود و دولت و مردم عراق، همدردی و همبستگی با دولت و مردم برادر سوریه را برای آنچه بر اثر زمین‌لرزه در سوریه رخ داد، اعلام می‌کنم.

زلزله سوریه، محور گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با فیصل‌المقداد

این نامه می‌افزاید: تسلیت و تعزیت‌مان را به خانواده‌های قربانیان و مفقودان در مناطق زلزله‌زده عرض می‌کنیم و از خداوند بلندمرتبه رحمت بیکران برای قربانیان، شفای عاجل برای مجروحان و صبر برای بازماندگان را خواستار هستیم.

السودانی در این نامه نوشته است: آمادگی دستگاه‌های دولتی عراق برای امدادرسانی و کمک در هر زمینه‌ای که دولت سوریه و مردم مناطق زلزله‌زده نیازمند آن هستند را، اعلام می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید