هشدار صریح سید حسن نصرالله به اسرائیلی ها/ روی سقوط جمهوری اسلامی هیچ حسابی باز نکنید

کدخبر: ۵۵۵۸۱۲
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید گفت: رسانه های غربی ـ عربی راهپیمایی‌های میلیونی در ایران را سانسور کردند
هشدار صریح سید حسن نصرالله به اسرائیلی ها/ روی سقوط جمهوری اسلامی هیچ حسابی باز نکنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید اقدام به ایراد سخنرانی کرد. وی در جریان این سخنرانی گفت: در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید به خانواده های شهید راغب حرب، سید عباس موسوی و حاج عماد مغنیه تسلیت می گوییم. بدون شک درد دوری این عزیزان هنوز در قلب ما باقی مانده و از بین نرفته است. 

نصرالله با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن و ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رسانه های غربی ـ عربی راهپیمایی‌های میلیونی در ایران را سانسور کردند. این درحالی است که اگر در جایی ده ها نفر دست به اعتراض بزنند سریعا این اعتراضات را تحت پوشش رسانه ای قرار می دهند. 

دبیرکل حزب الله عنوان کرد: تمامی کسانی که روی سقوط جمهوری اسلامی باز کرده بودند و به ویژه صهیونیستها، دچار اشتباه محاسباتی شدند. من به آنها می گویم که روی سقوط جمهوری اسلامی هیچ حسابی باز نکنید. 

سید حسن نصرالله در ادامه با اشاره به انقلاب مردم بحرین در برابر رژیم آل خلیفه گفت: بدون هیچ شک و تردید ملت بحرین از جنبش ملی خود دست نخواهد کشید. همچنین بحرینی ها از مسئله فلسطین نیز دست نمی کشند. من از همینجا به آن ها درود میفرستم. ملت بحرین، ملتی است که طعم ظلم و زندان را چشیده است. 

در حال تکمیل ...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید