مهم‌ترین دلیل مشکلات اقتصادی از نگاه امام جمعه شیراز

کدخبر: ۵۵۵۹۳۳
اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز گفت: عمده مشکلات در کشور مربوط به مسائل اقتصادی است که علت آن نیز توزیع ناعادلانه درآمد است.
مهم‌ترین دلیل مشکلات اقتصادی از نگاه امام جمعه شیراز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شیراز بیان کرد: عمده مشکلات و نارضایتی که وجود داشته مربوط به مسائل اقتصادی است این موضوع بیانگر کمبود منابع درآمدی اقتصادی نیست بلکه توزیع عادلانه درآمد وجود ندارد.

واکنش امام جمعه اردبیل به کمک مالی اسرائیل در زلزله اخیر ترکیه / توصیه مهم به ملت ترکیه

امام جمعه شیراز ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکیدات ویژه ای بر توزیع عادلانه درآمد داشته اما شاهد هستیم که در این قسمت نیز غفلت صورت گرفته است، ایشان می‌فرمایند راه‌حل مشکلات زندگی مردم؛ از قبیل بیکاری جوانان، فقر درآمدی در طبقه ضعیف و امثال آن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

لیست جدید از اموال مشمول مصوبه مولدسازی منتشرشد/زمین5/5 میلیون مترمربعی وزارت کشاورزی در فهرست فروش! 

دژکام در ادامه متذکر شد: برخی به دنبال آن هستند که ملت سرفراز ایران تسلیم آمریکا شود اما نباید فراموش کنیم که در زمان شاه که ایران ژاندارم آمریکا بود و نفت را آنها قیمت‌گذاری می‌کردند شرایط کشور شرایطی نا مناسب و مملو از مشکل بود.

امام جمعه شیراز، راه حل مشکلات کشور را سیاست اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی درآمد کشور را افزایش و توزیع درآمد را عادلانه می‌کند و موجب می‌شود که همه در حد زندگی متعارف بهره‌مند باشند.

 دژکام در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به پکن تصریح کرد: ایران در فعالیت‌های اقتصادی نیازمند به شرکای تجاری است از این رو می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ایران و استان فارس و همکاری شرکای خارجی زمینه توسعه و پیشرفت را در کشور سرعت بخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تمامی امت اسلامی، ملت شریف و سربلند ایران و مردم همیشه در سنگر ایستاده استان فارس و شیراز، بیان کرد: روز ۲۲ بهمن بار دیگری همگی شما با خدا و رسول پیامبر (ص) بیعت کردید و افتخار آفریدید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید