بیانیه آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران

کدخبر: ۵۵۶۰۸۰
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه فرانسه، وزیر امور خارجه آلمان و وزیر امور خارجه انگلیس دربارع برنامه هسته ایران دیدار و گفتگو کرد.
بیانیه آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان و جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس دیدار کرد. آن‌ها بر نگرانی‌شان درباره تنش‌زایی برنامه هسته‌ای ایران و عدم همکاری آن با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی  تاکید کرده و خواستار تغییر رویه ایران شدند.

طرح جرج سوروس برای فروپاشی امپراطوری مسکو

واکنش قیمت خودروهای وارداتی به صعود دلار؛ افزایش 350 میلیون تومانی اوتلندر + جدول

در این بیانیه آمده است: آن‌ها همچنین درباره نگرانی‌هایشان در زمینه همکاری‌های دو سویه نظامی میان ایران و روسیه که در حال عمیق‌تر شدن است و تاثیر آن بر امنیت و ثبات منطقه و فراتر از آن رایزنی کردند.

فروش مدرسه خیریه افشار در لیست مولدسازی؟/ آقایان این مدرسه از اموال دولت نیست

وزارت امور خارجه آمریکا مطرح کرد: وزرای امور خارجه این کشورها بر هم‌بستگی‌شان با ملت ایران با توجه به نقض فاحش حقوق بشر توسط ایران تاکید کرده و با هماهنگی دقیق رویکردشان نسبت به فعالیت‌های ثبات‌زدای حکومت ایران موافقت کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید