گوترش: بیت المقدس با هیچ اقدام یکجانبه قابل تغییر نیست

کدخبر: ۵۵۷۰۵۵
اقتصادنیوز: نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان زخمی شده و ۱۰۲ نفر مجروح شده‌اند.
گوترش:  بیت المقدس با هیچ اقدام یکجانبه قابل تغییر نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «آنتونی گوترش» دبیرکل سازمان ملل امروز (چهارشنبه) در سخنانی بدون محکوم کردن جنایت امروز نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن ۱۰ نفر از فلسطینیان و زخمی شدن ۱۰۰ نفر دیگر در جریان یورش به نابلس، اعلام کرد که «وضعیت در فلسطین اشغالی منجر به بی‌ثباتی در سراسر منطقه و فراتر از آن می‌شود».

واکنش ایران به کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان در نابلس

دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد: «موضع سازمان ملل روشن است و آن این است که وضعیت بیت المقدس با هیچ اقدام یکجانبه قابل تغییر نیست».

آنتونی گوترش تأکید کرد که «اوضاع در قدس در بحبوحه تحریکات و خشونت در داخل و اطراف اماکن مقدس، شکننده‌تر شده است».

وی خواستار توقف شهرک سازی‌های غیرقانونی صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین شد و افزود: «تمام اقدامات شهرک سازی بر اساس قوانین بین‌المللی غیرقانونی است و باید متوقف شود».

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان زخمی شده و ۱۰۲ نفر مجروح شده‌اند.

این جنایت تازه صهیونیست‌ها در نابلس، واکنش گروه‌های مختلف فلسطین را برانگیخت و اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری،‌ رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید