علم‌الهدی:

عصبانیت علم‌الهدی از کسانی که پول خود را به دلار تبدیل می کنند! / در زمین دشمن بازی می‌کنید

کدخبر: ۵۵۷۳۶۳
اقتصادنیوز: سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد اظهار کرد: پایین آوردن ارزش و اعتبار پول ملی یکی از ابزارها و حربه‌های دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ایران است.
عصبانیت علم‌الهدی از کسانی که پول خود را به دلار تبدیل می کنند! / در زمین دشمن بازی می‌کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن با جنگ فیزیکی و حمله موشکی و بمباران سعی در برانداختن انقلاب اسلامی داشت که در این جنگ با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: این در حالیست که امروزه دشمن از طریق جنگ ترکیبی و نرم سعی در از بین بردن این نظام اسلامی دارد که ۲ ابزار مهم دشمن در این جنگ علاوه بر کاهش اعتبار ارز و پول ملی، تهاجم فرهنگی و رواج بی بند و باری است.

علم الهدی خاطر نشان کرد: افرادی که پول خود را به دلار تبدیل می کنند و نگهداری می کنند تا به سود و منفعت برسند در زمین دشمن بازی می کنند، این در حالی است که افرادی که برای سفرهای ضروری، صادرات و واردات و رونق تولید و اقتصاد نیاز به ارز دارند، می توانند ارز نیمایی را به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همانطور که مردم در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و سبب پیروزی نظام و انقلاب شدند، امروز نیز این مردم باید همچون گذشته پای کار باشند و در برابر حربه ها و توطئه های دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب دیروز در جمع خبرگان رهبری فرمودند دشمنی کشورهای غربی با ایران دشمنی ذاتی است، افزود: آمریکا، اروپا و کشورهای غربی با استفاده از اندیشه لیبرال و دموکراسی آمیخته با بی بندوباری سعی می کنند تا بر تمامی بشریت روی کره زمین تسلط داشته باشند.

علم الهدی ادامه داد: این در حالیست که در اندیشه جمهوری اسلامی، دموکراسی مبتنی بر دین، اسلام، خداپرستی، مردم سالاری و انسانیت است و نظامی که بر پایه این اندیشه باشد، تنها بنده خداوند است و کسی نمی تواند آن را به سلطه خود دربیاورد.

وی با بیان اینکه دموکراسی دینی و اسلامی روز به روز در حال توسعه است و دشمن در صدد براندازی آن است، گفت: بدین سبب دشمن در مبارزه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ نرم شده است و بجای اسلحه از شگردهای متفاوتی مانند تهاجم فرهنگی و نیز بی اعتبار ساختن پول ملی در مسائل اقتصادی استفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: امام راحل(ره) روز ولادت سیدالشهدا(ع) را روز پاسدار انتخاب کرده اند، چراکه امام حسین(ع) پاسدار اسلام بودند و پاسداران نظام هم باید همچون این امام بزرگوار، پاسدار انقلاب اسلامی باشند.

علم الهدی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی قوی ترین نظام مردمی در دنیا است، چراکه مردم این نظام در همه عرصه ها در جنگ تحمیلی، دوران کرونا، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و نیز حوادث سیاسی همواره وسط میدان و پای کار بوده و هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید