حمله تند علم الهدی به میرحسین موسوی

کدخبر: ۵۴۵۲۶۶
اقتصادنیوز: علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره اعتراضات سال 88 بدون اینکه از میرحسین موسوی نامزد اصلاح‌طلبان در آن انتخابات نام ببرد تاکید کرد: سرآغاز این فتنه از مصاحبه یک فرد به اصطلاح نخبه سیاسی بود. فردی که سوژه فتنه بود و بعدها در راس فتنه گرها قرار گرفت.
حمله تند علم الهدی به میرحسین موسوی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع)افزود: تفاوت مهم فتنه اخیر با فتنه های گذشته، مزدور تراشی فیزیکی بود علاوه بر آن دشمن با بهره گیری از خواص بی بصیرت سعی بر عملیاتی کردن برنامه های خود داشت.

امام جمعه قم: حجاب مایه افتخار ملت ایران است/ همه مردم به جز اندکی فریب خورده پای انقلاب ایستاده‌اند

وی ادامه داد: دشمن در اتفاقات اخیر با استخدام عوامل و جریان های داخلی، خواص بی بصیرت را به میدان کشاند و با اتکا بر موضوعی که حقیقت نداشت، جریان نادرستی را بر پا کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این خواص بی بصیرت با فوت یک دختر خانم وارد بازی فتنه شدند و اکنون نیز با ایراد بر کیفرهایی مانند محاربه که بر اساس قانون است، همچنان در میدان دشمن بازی می کنند.

علم الهدی افزود: در جریان فتنه اخیر، هرچند خواص بی بصیرت با جنگ نرم دشمن همراه شدند اما بصیرت مردم با رهنمودهای رهبری شایسته، موجب شد فتنه از ریشه خشکانده شود.

وی اضافه کرد: موضوع فتنه، یک جریان خطرناک است حتی در زمان پیامبر (ص) نیز بر پیروان تاثیر گذاشته است و سبب اختلاف شد و این جریان می تواند زمینه ضعف اسلام و امت اسلامی را فراهم کند و یا می تواند شرایط را به گونه ای رقم بزند که مسیر حق برای مردم باز و روشن شود.

امام جمعه مشهد گفت: پیش از دوران هشت ساله دفاع مقدس، معیار پیروزی در جنگ ها، تجهیزات و سلاح جنگی بود اما پس از آن، مردم معیار پیروزی قرار گرفتند و مشخص شد تا مردم نخواهند، نمی توان آنها را شکست داد از این رو با توجه به این که دشمن به این نتیجه رسید که از تهاجم بیرونی در برابر مردم ایران عاجز است، تصمیم به ایجاد فتنه در میان آنها گرفت.

علم الهدی افزود: اکنون دشمن در خارج از مرزهای ایران، در خلیج فارس و کشورهای همسایه مثل سگ پارس می کند و به عناوین مختلفی به دنبال باز کردن راهی برای نفوذ به کشور است اما جز شکست مفتضحانه مانند شکست در افغانستان و دیگر مناطق، دستاوردی به دست نیاورده است.

امام جمعه کرج: کشورهای غربی دنبال براندازی نظام نیستند

امام جمعه مشهد با اشاره اعتراضات سال 88 بدون اینکه از میرحسین موسوی نامزد اصلاح‌طلبان در آن انتخابات نام ببرد تاکید کرد: سرآغاز این فتنه از مصاحبه یک فرد به اصطلاح نخبه سیاسی بود. فردی که سوژه فتنه بود و بعدها در راس فتنه گرها قرار گرفت.

امام جمعه مشهد گفت: این فرد لیستی، از اقدامات رییس جمهور آینده در ایران ارائه داد که پس از آن که خبرنگار از او پرسید این اقدامات با توجه به این که رییس جهمور شخص اول کشور در ایران نیست، شدنی نخواهد بود پاسخ داد اگر یک رییس جمهور مقتدری بیاید می تواند ایستادگی و نظام را راضی به انجام این کارها کند.

وی ادامه داد: این مصاحبه، دشمن را متوجه کرد که این فرد، سوژه مناسبی برای فتنه است و از سوی دیگر نیز در داخل، جریان قدرت یاب فرصت طلبی که با رهبری زاویه داشتند فهمیدند این یک سوژه خوب است.

امام جمعه مشهد گفت: دشمنان پس از ارزیابی به این نتیجه رسیدند که اگر این فرد در انتخابات موفق شود و در راس قدرت اجرایی قرار بگیرد، پرچم بزرگی در برابر رهبری و ولایت بر می افرازد و با این کیفیت، آنها به هدف خواهند رسید و اگر هم رای نیاورد می توانند موضوع تقلب در انتخابات را به عنوان نقطه اعتراض و اغتشاشات و اختلاف افکنی بین مردم راه بیندازند و در نهایت یا مردم به جان هم می افتند و یا یک جریان ضد ولایت و رهبری بر سر کار خواهد آمد.

علم الهدی افزود: یک آقایی گفته که این‌ها به هر چیز که برخلاف اصولشان باشد، لقب فتنه می‌دهند. نخیر این‌طور نیست هر جریانی که مخالف با قرآن و ولایت فقیه است فتنه به شمار می آید.

وی همزمانی نهم دی ماه را با شهادت سردار سلیمانی و وفات آیت الله مصباح یزدی یک نشانه دانست و اضافه کرد: سردار سلیمانی، مالک اشتر انقلاب و آیت الله مصباح یزدی عمار انقلاب بودند و این گونه در کنار مسیر ولایت ایستادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید