امام جمعه موقت شیراز؛

درخواست مهم از مسوولان / گام مهم برای حل مشکلات اقتصادی مردم

کدخبر: ۵۵۷۳۶۶
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت شیراز، ضمن اشاره به مواجه جامعه و مردم با مشکلات اقتصادی، از مسئولان خواست با افزایش تولید در کنار وحدت و همدلی، در مسیر حل این مشکلات و کاستن از دغدغه های مردم گام بردارند.
درخواست مهم از مسوولان / گام مهم برای حل مشکلات اقتصادی مردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  سید ابوفاضل رضوی اردکانی، در خطبه های نماز جمعه شیراز، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در صحنه های مختلف پیشگام و در میدان و یاری گر مردم و دولت ها بوده است.

عصبانیت علم‌الهدی از کسانی که پول خود را به دلار تبدیل می کنند! / در زمین دشمن بازی می‌کنید

وی ادامه داد: اقتدار و دوام امروز کشور نیز نتیجه کوشش پاسدارانی است که از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون و در حوادثی همچون زلزله و سیل به در میدان حضور یافته اند.

او اظهار داشت: مهمترین کار فرهنگی امروز سپاه جهاد تبیین است که تحول بزرگی در جوانان ایجاد کرده است.
امام جمعه موقت شیراز، ضمن اشاره به مواجه جامعه و مردم با مشکلات اقتصادی، از مسئولان خواست با افزایش تولید در کنار وحدت و همدلی، در مسیر حل این مشکلات و کاستن از دغدغه های مردم گام بردارند.
رضوی اردکانی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به محکومیت جمشید شارمهد سر کرده گروه تروریستی تندر به اشد مجازات گفت: امروز برخی در رسانه‌های بیگانه در حال طرفداری از کسی هستند که دستانش به خون زنان و مردان بی گناه بسیاری آلوده است که جانبداری از چنین فردی نشان دهنده حقارت آنهاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید