استاندار صعده:

رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های یمن

کدخبر: ۵۵۷۴۰۳
اقتصادنیوز: استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های یمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، استاندار صعده در شمال یمن در راهپیمایی هزاران نفری در این شهر تحت عنوان «وفاداری به شهید «صالح الصماد»، همبستگی با ملت فلسطین و هشدار به متجاوزان» سخنرانی کرد.

المسیره گزارش داد، استاندار صعده در این سخنرانی ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم در این راهپیمایی، بر ادامه مسیر شهید صالح الصماد و پایبندی به طرح و برنامه او برای ساختن کشور یمن بر اساس قاعده «یک دست حمایت می‌کند و دست دیگر می‌سازد» تأکید کرد و افزود که ملت یمن به تلاش برای رهایی از قیمومیت خارجی، تحت رهبری سید عبدالملک بدرالدین ادامه می‌دهد.

وی خطاب به ملت فلسطین و مقاومت گفت: عزم خود را تقویت و صفوف خود را متحد کنید و ما نیز با شما هستیم و رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک‌های مبارزان یمنی قرار دارد.

وی همچنین خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی تأکید کرد: اگر فرودگاه‌ها و بنادر یمن را باز نکنید و حصر را برندارید، پاسخ به آن سخت خواهد بود.

گفتنی است که هزاران نفر از مردم یمن امروز جمعه با برگزاری راهپیمایی گسترده وفاداری خود را به شهید صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن اعلام و بر همیستگی با ملت فلسطین تأکید کردند و به متجاوزان در صورت تداوم محاصره یمن هشدار دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید